Автовиробники хочуть обкласти іномарки ще одним збором

Автовиробники хочуть обкласти іномарки ще одним зборомКорпорація \”Укравто\” готує пакет документів для подання заявки в Мінекономторгівлі на проведення розслідування відносно імпорту автомобілів.

Про це розповів глава юридичного департаменту корпорації Денис Домбровський під час круглого столу, пише \”Комерсант-Україна\”.
\”Ми домоглися введення спецмита на імпортні автомобілі. Це тільки перший крок, він не може бути єдиним механізмом захисту виробників\”, – зазначив Домбровський.

Як повідомляється, українські виробники розраховують на запровадження додаткових мит проти імпортерів.

У 2013 році автовиробники домоглися захисту внутрішнього ринку. 13 квітня почали діяти спецмита на імпорт легкових автомобілів з робочим об\’ємом двигуна 1-1,5 л і 1,5-2,2 л в розмірі 6,46-12,95%.

За оцінками ВААІД, це загрожує підвищенням вартості імпортних автомобілів для кінцевого споживача на 7,8% і 15,6% відповідно.

Нове розслідування може бути антидемпінговим або антісубсидійним, уточнив Домбровський, і буде направлено проти компаній, які постачають автомобілі на український ринок за цінами нижче відпускних або отримують дотації від урядів своїх країн.

\”Приміром, відпускна ціна Geely CK в Китаї в перерахунку на гривні становить 65 тис. А в Україні вони продаються по 59 тис гривень\”, – зазначає Домбровський.
За його словами, на підготовку документів може піти до півроку.

До розслідування готові підключитися і інші автовиробники, пише видання.

Президент корпорації \”Богдан\” Олег Свинарчук говорить, що його компанія буде підтримувати будь-які подібні ініціативи.

\”У звітах багатьох великих світових автовиробників зазначено одержання кредитів під 0%, що можна розцінювати як субсидії. Український автопром не має таких умов і, відповідно, не може розвиватися темпами імпортерів. Це ставить нас у нерівні умови\”, – вважає менеджер.

Імпортери вважають претензії виробників надуманими.

\”Виробники суперечать самі собі\”, – вважає гендиректор ВААІД Олег Назаренко.

\”Спочатку вони говорили, що імпортери багато заробляють, продаючи автомобілі в Україні дорожче, ніж на сусідніх ринках. Тепер – що імпортери демпінгують. І те й інше ще потрібно довести\”, – говорить Назаренко.

На його думку, введення чергових зборів може негативно позначитися на інвестиційному кліматі країни і бути сприйнято як порушення норм СОТ.
Національним виробникам буде непросто знайти підстави для застосування нових заходів торговельного захисту в рамках СОТ.

Джерело Українська правда

Світлина www.fordclub34rus.ru

peredplata