ЩОДО ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ З ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

Кабінет Міністрів України прийняв постанову №722, якою затверджено Порядок доступу посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Порядок надання фізичним та юридичним особам інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження можна отримати у рубриці «Державний реєстр речових прав на нерухоме майно» → «Пошук інформації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно».

Також наголошуємо, що фізичні та юридичні особи можуть отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за об\’єктом нерухомого майна в паперовій формі шляхом подання органам державної реєстрації прав та нотаріусам заяви особисто або пересилання поштою.
Звертаємо увагу! Послуга «Пошук інформації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно», яка надається через офіційний веб-сайт Укрдержреєстру, працює в тестовому режимі, у ході якого відбувається виявлення та усунення технічних недоліків функціонування даного електронного сервісу.

Кабінет міністрів ухвалив порядок доступу до майнових реєстрів, який дає можливість кожному українцю отримати інформацію про власників нерухомого майна.
Так, Уряд сьогодні прийняв порядок доступу до майнових реєстрів відповідно до статті 28 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав» у редакції, яка була прийнята парламентом у рамках антикорупційного пакету законів. Так само цей порядок надає доступ до реєстрів спеціальним профільним особам: нотаріусам, адвокатам, органам державної влади.

Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі надається користувачам, які зареєструвалися на офіційному веб-сайті Укрдержреєстру та надали відомості про власне прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серію та номер паспорта громадянина України чи реквізити іншого документа, що посвідчує особу, найменування та податковий номер юридичної особи (у разі, коли інформація запитується в інтересах юридичної особи її керівником чи представником), а також внесли плату за надання інформації з Державного реєстру прав з використанням платіжних систем через Інтернет.

Відомості про прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, серію та номер паспорта громадянина України чи реквізити іншого документа, що посвідчує особу, реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер), реквізити банківської платіжної картки, отримані під час надання інформації з Державного реєстру прав, використовуються виключно для цілей ведення Державного реєстру прав та надання інформації у випадках, передбачених законодавством.

Відповідальність за достовірність відомостей, зазначених під час реєстрації на офіційному веб-сайті Укрдержреєстру, покладається на заявника.
Отримання інформації з Державного реєстру прав та реєстрів в електронній формі здійснюється шляхом пошуку, перегляду та в разі необхідності друку інформації про зареєстровані речові права та їх обтяження на об’єкт нерухомого майна, яка є актуальною на дату та час її формування.

Інформація з Державного реєстру прав та реєстрів в електронній формі не надається, якщо:
– особа, яка запитує інформацію, не зареєструвалася на офіційному веб-сайті Укрдержреєстру відповідно до пункту 29 цього Порядку;
– під час заповнення форми заяви про надання інформації з Державного реєстру прав на офіційному веб-сайті Укрдержреєстру заявник не зазначив критерії пошуку відомостей, передбачені пунктом 31 цього Порядку;

– заявником не внесено плату за надання інформації з Державного реєстру прав в електронній формі або плата внесена не в повному обсязі.
Що стосується плати за надання інформації з Державного реєстру прав в електронній формі Постановою Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2014 року №722 визначено – «надання інформації з Реєстру в електронній формі через офіційний веб-сайт Державної реєстраційної служби — 17 гривень».
Начальник Чернівецького міського управління юстиції Світлана АФОНІНА

peredplata