У Центрі обслуговування платників чернівчани отримали 130 тисяч послуг

Впродовж п»яти місяців цього року (відповідно до програми зчитування відвідувачів) Центр обслуговування платників податків відвідало 128429 платників. Відвідувачам надано майже 130 тисяч послуг: консультаційних – 4093; інформаційних – 3445; адміністративних – 9755 та понад 111 тисяч інших послуг (прийом звітності, вхідних документів та інші). На якість наданих послуг платники податків не скаржились.

До ДПІ у м. Чернівцях протягом цього року надійшло 1291 письмове звернення громадян, в тому числі 48 заяв та 1243 заяви, за якими передбачено надання інформації (довідок) згідно з законодавчими та нормативними актами. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень на 572 збільшилась.

Протягом цього року податківці надали відповіді на 27 письмових запитів на публічну інформацію, згідно Закону України “Про доступ до публічної інформації” від громадян. Це на 10 більше, аніж було розглянуто у минулому році.

Скарги на роботу працівників Центру обслуговування на сервіс „Пульс” не надходили. Нагадуємо, що сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФСУ, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

peredplata