У Чернівцях кондуктори проти пасажирів?

Народна трибуна

Крик душі

«У міському тролейбусі, що належить комунальному тролейбусному управлінню, кондуктор не надала допомогу літній пасажирці, у якої дверима затиснуло сумку, – крик душі Оксани Юрійчук, Валентина Лозового, Юлії Вітковіцької та Сергія Васильченка. – Йдеться про машину першого маршруту №344, а трапилася подія 20-го грудня приблизно о 9-10 під час слідування цього засобу електротранспорту в напрямку університету. Оскільки пасажирів у салоні було багато, одна з них поклала сумку біля дверей. І коли жінка налаштувалася вийти на зупинці «Медучилище» на вулиці Героїв Майдану, то не змогла забрати сумку з речами. Пасажирка закричала та звернулася до кондуктора, аби та повідомила водія. Але кондуктор зневажливо промовила, що вона, мовляв, дверей не відчиняє і не зачиняє, а тому нічим бідоласі допомогти не може. Почувши крики у салоні та побачивши незрозумілий рух біля середніх дверей, водій сам зорієнтувався, зачинив-відчинив двері та випустив пасажирку. Кондуктор при цьому продовжувала брати плату за проїзд у пасажирів, котрі щойно ввійшли до салону, ніби й нічого не сталося… Свідки такого ставлення до ситуації, що виникла, справедливо обурилися – це щастя, що все закінчилося саме так. Але чому жінка-кондуктор так себе повела? А якби, не дай, Боже, у дверях затиснуло дитину, або просто ногу чи руку будь-кого з пасажирів, міг би статися й перелом, вона також зайняла би позицію «моя хата скраю»? Допоможіть з`ясувати, хто відповідає за роботу цієї категорії працівників і чи відповідальні особи управління проводять з ними хоча б якісь інструктажі? А ще цікаво було б дізнатися, чи обізнані кондуктори зі своїми посадовими інструкціями та чи є вони, врешті-решт?»

Писк влади

Начальник служби кондукторів тролейбусного управління Валентина Вікторівна Припузова каже, що ніхто з пасажирів не звертався з приводу такого інциденту. Але якщо таке звернення надійде, вона його обов`язково розгляне. У посадовій інструкції, за словами начальника служби, вказано, що кондуктор у випадку непередбачуваних ситуацій зобов`язаний негайно зв`язатися з водієм та зупинити тролейбус. Для цього передбачена і кнопка його зв`язку з водієм. Тож якщо у зверненні, мовляв, будуть вказані число, місяць, номер маршруту та тролейбуса, адміністрація негайно з`ясує, про якого саме працівника йдеться, та викличе його (її) й проведе відповідну роботу аж до адміністративного стягнення.

Підготувала Наталія БРЯНСЬКА

Від редакції. Сподіваємося, викладених у зверненні наших читачів відомостей для початку роботи відповідальних за дії кондукторів працівників більш ніж достатньо. Чернівчани та гості нашого міста чекають на їхню реакцію.

peredplata