Найважливішими зі звернень буковинців до влади є питання соцзахисту учасників АТО та їхніх родин

Найважливішими зі звернень, що надходили до обласної адміністрації впродовж минулого року, були звернення з питань соцзахисту учасників АТО та їх родин
Про це сьогодні на брифінгу для місцевих мас-медіа розповів начальник відділу роботи зі зверненнями громадян апарату Чернівецької ОДА Володимир Дьяченко.
За його словами, за 2015 рік до ОДА надійшло 1841 звернення, що на 486 звернень менше, ніж за 2014 рік (2327). З цієї кількості 1360 звернень отримано письмово (за такий же період 2014-го року – 2050). 481(у 2014 році – 277) звернення від мешканців надійшло під час особистих прийомів голови ОДА та його заступників.
Найчастіше громадяни зверталися з питань соціального захисту, аграрної політики, охорони здоров’я, житлової політики, комунального господарства.
Питання соціального захисту стосувалися в основному надання матеріальної допомоги на лікування, призначення і перерахунку пенсії, вирішення невідкладних соціально-побутових проблем.
До влади вищого рівня за 2015 рік надійшло 381 звернення, що на 97 звернень більше, ніж торік:
Адміністрації Президента України – 218 звернень, Кабінету Міністрів України – 120 звернень, Верховної Ради України – 43 звернення.
Впродовж 2015-го року за телефоном урядової «гарячої лінії» до ОДА надійшло більше 5 тисяч звернень, з нх понад 3 тисячі – з питань соціального захисту.
Керівниками структурних підрозділів проведено 93 виїзних прийоми громадян, під час яких на 449 прийомах було порушено 466 питань. На більшість з них (379) надано роз’яснення, 75 вирішено на місці, 12 перебували на стадії виконання.
Як запевняє
До ОДА впродовж 2015-го року надійшло 152 інформаційних запити, на які надано відповіді.
Як запевняє начальник відділу роботи зі зверненнями громадян апарату Чернівецької ОДА, питання забезпечення реалізації громадянами області конституційного права на звернення контролюється керівництвом ОДА.
Однак, керівництву вочевидь варто проаналізувати, про що свідчать цифри звернень до органів влади вищого рівня: непоінформованість населення стосовно звернень за належністю чи недовіра до органів місцевої влади.
Найважливішими із звернень, що надходили до обласної адміністрації впродовж минулого року, були звернення з питань соцзахисту учасників АТО та їх родин
Про це сьогодні на брифінгу для місцевих мас-медіа розповів начальник відділу роботи зі зверненнями громадян апарату Чернівецької ОДА Володимир Дьяченко.
За його словами, за 2015 рік до ОДА надійшло 1841 звернення, що на 486 звернень менше, ніж за 2014 рік (2327). З цієї кількості 1360 звернень отримано письмово (за такий же період 2014-го року – 2050). 481(у 2014 році – 277) звернення від мешканців надійшло під час особистих прийомів голови ОДА та його заступників.
Найчастіше громадяни зверталися з питань соціального захисту, аграрної політики, охорони здоров’я, житлової політики, комунального господарства.
Питання соціального захисту стосувалися в основному надання матеріальної допомоги на лікування, призначення і перерахунку пенсії, вирішення невідкладних соціально-побутових проблем.
До влади вищого рівня за 2015 рік надійшло 381 звернення, що на 97 звернень більше, ніж торік:
Адміністрації Президента України – 218 звернень, Кабінету Міністрів України – 120 звернень, Верховної Ради України – 43 звернення.
Впродовж 2015-го року за телефоном урядової «гарячої лінії» до ОДА надійшло більше 5 тисяч звернень, з нх понад 3 тисячі – з питань соціального захисту.
Керівниками структурних підрозділів проведено 93 виїзних прийоми громадян, під час яких на 449 прийомах було порушено 466 питань. На більшість з них (379) надано роз’яснення, 75 вирішено на місці, 12 перебували на стадії виконання.
До ОДА впродовж 2015-го року надійшло 152 інформаційних запити, на які надано відповіді.
Як запевняє начальник відділу роботи зі зверненнями громадян апарату Чернівецької ОДА, питання забезпечення реалізації громадянами області конституційного права на звернення контролюється керівництвом ОДА.
Однак керівництву вочевидь варто проаналізувати, про що свідчать цифри звернень до органів влади вищого рівня: непоінформованість населення стосовно звернень за належністю чи недовіра до органів місцевої влади.

Наталія БРЯНСЬКА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.