Продавці пального мають бути зареєстровані в контролюючих органах не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення такої реалізації пального

ДФС у Чернівецькій області інформує, що з 01.01.2016 набрав чинності Закон України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» (далі – Закон № 909), яким, зокрема:розширено перелік платників акцизного податку за рахунок включення осіб, які здійснюють реалізацію пального (п.п. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ)), та визначено порядок їх реєстрації контролюючими органами; визначено порядок здійснення електронного адміністрування реалізації пального (ст. 232 ПКУ) та порядок складання акцизних накладних при реалізації пального та їх реєстрації у Єдиному реєстрі акцизних накладних (ст. 231 ПКУ).

Відповідно до п. 1 розділу II «Прикінцеві положення» Закону № 909 п. 58 розділу І Закону № 909 (щодо доповнення ПКУ ст.ст. 231, 232) стосовно запровадження акцизних накладних при реалізації пального, Єдиного реєстру акцизних накладних та системи електронного адміністрування реалізації пального, то дані норми уже діють з 01.03.2016.

При цьому згідно з п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 ПКУ платники акцизного податку, які реалізують пальне, для роботи в системі електронного адміністрування пального мають бути зареєстровані в контролюючих органах не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального.
Фахівцями фіскальної служби Буковини розглянуто 65 звернень громадян

Така кількість письмових звернень надійшла до територіальних органів Головного управління ДФС у Чернівецькій області у І кварталі цього року – інформують у відомстві. Слід зауважити, цьогоріч жителі області направили до податківців на 8 звернень менше, ніж у відповідному періоді минулого року.

Відтак, щодо тематики звернень, які порушенні у зверненнях громадян, то вони стосуються податкової політики (45 звернень – 69,2 відсотків від загальної кількості). З них: 23 звернення – проведення контрольно-перевірочної роботи, 3 звернення – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, у 2-х зверненнях запитувачі інформування про ухилення від сплати податків, 5 звернень – ліцензування певних видів господарської діяльності, 1 звернення – щодо загальнодержавних податків (ПДВ), 4 звернення – ЄСВ, 2 звернення – щодо виконання судових рішень та 5 звернень – інші.

У відомстві нагадують, що оформлення письмових звернень платників податків здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Перш за все, звернення адресується на адресу податкової інспекції, якщо вирішення порушених у зверненні питань належить до компетенції податкової.

У зверненні мають бути вказані прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції тощо. Письмове звернення повинно бути надруковане або написане від руки розбірливо і чітко, підписано заявником із зазначенням дати.

peredplata