Антикорупційний сервіс «Пульс»\” працює для платників

При ДФС України діє інтерактивний сервіс «Пульс», який дає змогу платникам повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників органів ДФС.
Окрім того, представники бізнесу мають можливість оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення. Номер цілодобової телефонної лінії «Пульс»: (044) 284-00-07.
Замовники протягом 1-3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень та важливих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути подовжено до 15 днів.
Нагадаємо, що у травні цього року Кабінет Міністрів України запровадив «гарячу лінію» для підприємців. Зателефонувавши за номером 0 800 503 045, можна подати скарги щодо зловживань чи корупційних дій органів державної влади, а також пропозиції щодо заходів Уряду для покращення умов ведення бізнесу.
Дзвінки на «гарячу лінію» для підприємців приймають фахівці Урядового контактного центру у робочі дні з 9 год. до 18 год. (п’ятниця – до 16.45). У вихідні, святкові дні та з 18 год. до 9 год. дзвінки переадресовуватимуться фахівцям основної урядової «гарячої лінії» (0 800 507 309). Усі звернення реєструються та направляються для реагування органам виконавчої влади відповідно до компетенції.
Відділ організації роботи Чернівецької ОДПІ

peredplata