Функціональні можливості електронного сервісу «Електронний кабінет платника» розширено

Функціональні можливості електронного сервісу «Електронний кабінет платника» розширено

Чернівецька ОДПІ звертає увагу, що функціональні можливості електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua) з 1 липня 2016 року розширено.

Зокрема, працедавці отримали можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.

Окрім того, нові можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.

Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:

-податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;

-податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за ф. 1-ДФ);

-звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

Завдяки доопрацюванню ЕКП в частині подання звітності кількість користувачів зазначеного сервісу постійно зростає.

Нагадуємо, що вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису. Його можна отримати у будь якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, а також безкоштовно в АЦСК Інформаційно – довідкового департаменту ДФС (http://acskidd.gov.ua/).

Джерело:Відділ організації роботи Чернівецької ОДПІ