«Допоможіть відкрити новий особовий рахунок!»

Народна трибуна

Крик душі

«17 червня цього року до Глибоцької РЕМ ми написали заяву та зібрали необхідний пакет документів на розподіл майна між мною та моєю мамою і, відповіно, встановлення нового приладу обліку електроенергії та відкриття нового особового рахунку, однак досі отримуємо квитанції про оплату за спожиту електроенергію на старий особовий рахунок, а це досить велика сума, – крик душі мешканки с. Чагор Глибоцького району Інни Сільвестрівни З. – Ми хочемо врешті сплачувати за послуги з електропостачання за окремими рахунками, за показниками окремих лічильників, тобто кожна родина – за реально використані саме нею кіловат-години, натомість на наші прохання навести з цим порядок згідно з поданими документами щоразу отримуємо від РЕМу обіцянки, що це буде з наступного місяця. Чого ми маємо чекати – незрозуміло. Заплатили більше 8 тисяч гривень, надали та підписали всі необхідні папери, пакет було неодноразово ретельно перевірено тамтешнім юристом та, як він запевнив, працівниками району електромереж. Допоможіть з’ясувати, чому досі ми не маємо нового особового рахунка та коли зможемо отримувати правильні нарахування за спожиту електроенергію»

Писк влади

Заступник начальника зі збуту та енергонагляду Глибоцької РЕМ Анатолій Іванович Жук повідомляє, що з документами на встановлення нового приладу обліку у родини, яка звернулася до редакції, все в нормі. Але не пройшла реєстрацію заява, написана 17 червня (?!) , бо вона, як з’ясувалося, досі лежить на столі у юриста Глибоцького РЕМ… До того ж, на заяві не вказана дата (?!), а на довідці з сільради про розподіл майна та юридичну адресу теж не вказано, на підставі якого документа вона видана… Нові ж особові рахунки, як з’ясувалося, обом родинам вже присвоєно…

Від редакції. Сподіваємося, що у Глибоцькому РЕМі визнають власні прорахунки у цьому питанні всі дотичні до нього особи. І що й юрист врешті зрозуміє, що він – найперша відповідальна особа, котра має реагувати на документи, залишені споживачем з його ж відома на його робочому столі, згідно з чинним законодавством, зобов`язана реагувати негайно, а не тримати їх без реакції та реєстрації аж три місяці…У всякому разі, як запевнила нас пані Інна, помилки працівниками району електромереж визнані, у неї попросили вибачення за незручності. Та пообіцяли, що наступного разу родина отримає правильні нарахування.

Підготувала Наталія БРЯНСЬКА

peredplata