Перші інтернет-телевізори

Перші інтернет-телевізориТелевізори вже давно перестали бути звичайними ящиками з кінескопами, призначеними винятково для перегляду телепрограм. Їх функції розширилися настільки, що на сьогоднішній день вони можуть замінити телепрограму, ігрову приставку, поварену книгу та інше. А за рахунок можливості виходу в Інтернет навіть комп\’ютер втрачає частину свого функціонального змісту. Так що сучасний LCD-телевізор купити вважається навіть більш престижною, ніж придбання звичайного лептопа.

У 2009 році відразу кілька компаній запропонували користувачам ноу-хау, яке повністю перевернув уявлення про класичному телеприймачі. Вони оснастили телевізори можливістю виходу в Інтернет. Ось тільки почали виникати питання про те, чи потрібно це взагалі, якщо у нас є комп\’ютери, ноутбуки, телефони, що дозволяють безперешкодно користуватися Всесвітньою мережею, чи буде попит на таку продукцію. На практиці аналітики відзначили досить великі обсяги продажів Internet-TV, що автоматично зняв всі питання. Серед користувачів подібна техніка почала користуватися широким попитом. Експертами дане явище було пояснено тим, що оснащення теледисплея додатковими функціями дарує людині більший комфорт, що, у свою чергу, сприяло зростанню продажів. Так, дивитися відео, отримане з Інтернету, на великому екрані набагато приємніше, ніж на моніторі лептопа або стаціонарного комп\’ютера. Щоб завантажити бажане відео, немає необхідності йти в магазин за ним або ж підключити комп\’ютер до телемонитору, щоб \”скинути\” його. Користувач отримав можливість без будь-яких \”посередників\”, будь то флеш накопичувач, комп\’ютер, DVD-диск, безпосередньо завантажувати сподобалося відео за допомогою звичайного пульта дистанційного керування.

Єдиний мінус такої техніки – висока ціна. Правда, це не зупинило виробників в 2010 році відвести на частку телевізорів, що підтримують доступ в Інтернет, 19% обсягу світових поставок. Показник досить пристойний. Прогнозується, що до 2013 року частка такої техніки в загальній масі складе 46%.
Озираючись назад, можна виділити декілька популярних моделей провідних світових виробників. У 2010 році компанія Panasonic випустила інтернет-серію Viera Z. Серед експертів моделі цієї лінійки отримали неформальну назву \”лист скла\”, так як товщина його корпусу складає всього 24 міліметра. Дана модель дозволяє відвідувати такі всесвітньо відомі сервіси, як YouTube, Picasa, Bloomberg та ін. Для того щоб активувати функцію виходу в Інтернет, необхідно підключити мережний кабель до роз\’єму телемонітори.

У 2010 році компанія Sony порадувала користувачів лінійкою BRAVIA MONOLITH. Для приєднання до Всесвітньої павутини в кожній моделі серії передбачений зовнішній Wi-Fi-адаптер, підключений через USB-вхід. Тоді ж у світ вийшла лінійка Samsung 8000, що володіє аналогічними можливостями.
У 2011 практично кожен інтернет-магазин техніки надав користувачам можливість придбати ці моделі. Їх вартість, безсумнівно, значно нижче, ніж була в 2010 році, і куди вигідніша, ніж у звичайних магазинах міста.
Джерело Інтернет-магазин АЛЛО

peredplata