Чи надходять чернівчанам квитанції за користування газом?

Чи надходять чернівчанам квитанції за користування газом?

До редакції звернулись мешканці будинку 210 по вул. Головній з приводу неотримання квитанцій на оплату послуг за користування газом. Впродовж декількох місяців, а саме, у вересні – грудні 2017 року вони їх не отримали. Люди не знають, які суми їм потрібно сплатити, а це призводить до невчасної оплати за послуги та накопичення боргів. Самостійно знімати дані з лічильника неможливо, адже він будинковий і там вказане загальне споживання газу на весь будинок. Тому «Чернівцігаз Збут» зобов’язаний вчасно розсилати квитанції про сплату кожному індивідуально, але чомусь цього не робить. Мешканці неодноразово зверталися на гарячу лінію, але дотелефонуватися туди неможливо.

Для з’ясування ситуації з цього приводу ще в листопаді минулого року редакція газети «Час» звернулася за роз’ясненням до директора «Чернівцігаз Збут» Володимира Ляшенка, який пообіцяв врегулювати ситуацію. Але досі нічого не змінилося.
Ми повторно попросили п. Ляшенка розповісти про розв’язання згаданої проблеми:

Чи надходять чернівчанам квитанції за користування газом?

– Вже почався новий рік, а людям досі не надійшли минулорічні квитанції про оплату за попередні місяці. Скільки ще доведеться чекати?

– Постачальником природного газу ТОВ «Чернівцігаз Збут» щомісяця здійснюється друкування рахунків споживачам не тільки в місті, а й в області. Доставку рахунків здійснює „Укрпошта”. Щодо конкретної адреси (вул. Головна, 210), перевіркою виписки рахунків встановлено, що всім споживачам цього будинку були направленні рахунки на оплату в жовтні, листопаді та грудні 2017 року. Таким чином, постачальником вживалися та будуть вживатися всі необхідні заходи в частині своєчасного інформування споживачів про розміри оплати за використане блакитне паливо.

– Хто відповідає за своєчасність доставки рахунків?

– Правилами постачання природного газу (Постанова НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року) не встановлено чітких строків надання побутовому споживачеві рахунків. При цьому, цими ж правилами визначається, що розрахунковим періодом для споживача природного газу є календарний місяць. Іншими словами, навіть якщо споживач з якихось причин не отримав вчасно рахунок на оплату, він зобов’язаний вчасно розрахуватися за надані послуги (якби ж тільки знати суму до сплати, – ред.).

– Вчасно надіслані квитанції і їх доставка – це реальність, чи лишень обіцянки?

– Наша компанія і надалі здійснюватиме друк рахунків. Щодо способів доставки, на даний час «Укрпошта» має достатньо розгалужену систему відділень, адже йдеться про доставку рахунків не тільки в містах, а й селах. Якщо ж кількість звернень наших клієнтів, які не отримують рахунки, збільшиться, ми будемо вимушені переглянути нашу співпрацю. Адже в тому, щоб наші клієнти отримували рахунки та вчасно платили, зацікавлені, насамперед, ми.

– Що ж конкретно зроблено для поліпшення умов розрахунків споживачів природного газу?

– Наші клієнти отримали значну кількість сервісів для контролю стану особових рахунків. Це й «Особистий кабінет» споживача, де рахунки на оплату з’являються щомісяця після 15 числа. Наразі цим сервісом користуються тисячі клієнтів. Також щоденно з 08:00 по 20:00 працює контакт-центр, де також можна дізнатися про суму заборгованості. Щодо того, що доводиться очікувати певний час на лінії, рекомендуємо нашим споживачам телефонувати у вихідні або ж після періоду, коли приймаються показання лічильника, пік яких припадає з 30(31) по 05 числа місяця. Ще клієнти компанії можуть дізнатися про свою заборгованість, надіславши смс на 7104 із словом Баланс, поставивши пробіл, зазначити номер особового рахунку. У відповідь, оператори контакт-центру направлять смс із сумою заборгованості за рахунком споживача.

Від редакції: для того, щоб тримати ситуацію з отримання квитанцій про розрахунок за споживання газу під контролем, ми просимо наших читачів у разі несвоєчасного надходження або не отримання квитанції повідомляти редакцію газети «Час».

Наталія Демчук

peredplata