ФАХІВЦІ НАСА ЗНАЙШЛИ ЖИВУ ІКОНУ

Фахівці НАСА знайшли ікону, на якій зображений образ Божої Матері. Образ не тільки володіє пульсом, його температура дорівнює 36,6 градусам, як у здорової живої людини. Експерти НАСА стверджують, що ікона зображена фарбами, які раніше ще не знаходили на нашій планеті.

Вчені досліджували ікону Божої Матері з Гваделупи, яка за твердженнями місцевих жителів володіла унікальними властивостями.

Сенсаційним для вчених став результат офтальмологічного аналізу очей образу з ікони. Сітківка очей Божої Матері зменшувалася при наближенні світла і збільшувалася, коли світло приглушали або віддаляли. Іншими словами очі образу реагували на світло, як очі живої людини.

Температура полотна, на якому був зображений образ, відповідала нормальній температурі живого людського тіла, і становив 36,6 градусів за Цельсієм. Ще неймовірніше стало виявлення у ікони пульсу. Прослухавши образ стетоскопом, виявилося, що биття пульсу ікони становить 115 ударів в хвилину. Саме так б\’ється серце плоду в утробі.

Дослідження фарб, якими зобразили «живий» образ, виявило ще одну загадку. Склад цих фарб не відомий сучасній науці, він не може бути ні мінерального, ні тварини, ні природного походження, і нічого подібного раніше не знаходили на нашій Землі.
З цією іконою вже відбувалися незвичайні випадки.

Так, на початку ХХ століття в безпосередній близькості від ікони заклали бомбу з великим радіусом дії. Вибух знищив все навколо, крім загадкової ікони, яка залишилася зовсім неушкодженою.

Вчені відзначили невеликі «дивацтва» на іконі. Руки Діви Марії були зображені різними відтінками – одна була світліша від другої. За припущеннями вчених, така відмінність може означати єдність між людськими расами. Хрест на шиї образу може, на думку вчених, бути символом інкультурації християнства в співтовариство ацтеків.

Фахівці НАСА продовжать дослідження загадкової ікони. Відомо, що Свята Марія Гваделупская є найбільш шанованим чином в Латинській Америці. Католицька церква визнала цю ікону нерукотворний. Перша згадка про цю ікону датується +1649 роком.

Про ікону вперше розповіли сучасникам записи Луїса Лассо де ла Вега. Згідно з цими згадками ікона була написана в 1531 році.

На честь Богородиці Гваделупської в цей період в Мексиці був побудований храм, куди до цих пір здійснює паломництво близько 14 мільйонів віруючих в рік.

за матеріалами globalscience.ru