У Чернівцях виявили зовнішню рекламу кандидатів у Президенти без вихідних даних

У Чернівцях спостерігачі Громадянської мережі ОПОРА виявили ряд білбордів кандидатів на посаду Президента України від політичної партії «Наші» Євгенія Мураєва та політичної партії «Громадянська позиція» Анатолія Гриценка без вихідних даних та подали відповідні звернення у поліцію.

16 січня спостерігачами ОПОРИ було зафіксовано ряд білбордів із написом «Євгеній Мураєв. Наші люди – не віддамо», а також «Чесні у владі – гідне життя людей. Анатолій Гриценко», на яких не буловихідних даних. У ч. 3  ст. 59 Закону України «Про вибори Президента України» зазначений перелік необхідної інформації, що має міститись у вихідних даних: відомості про установу, що здійснила друк, тираж, дані про осіб, відповідальних за випуск.

Щоб зафіксувати порушення, представники ОПОРИ викликали поліцію та подали на місці заяву про адміністративне правопорушення.

В свою чергу керівник обласного штабу Анатолія Гриценка Василь Макух, в коментарі представникам ОПОРИ повідомив, що вони вже працюють над відкриттям виборчих фондів і найближчим часом вся виборча продукція буде фінансуватися з виборчого фонду і на ній буде розміщено все необхідне маркування.

Окрім того спостерігачами було виявлено поширення агітаційної продукції в агітаційних наметах кандидата на пост Президента Андрія Садового, на якій також не було зафіксовано вихідних даних.

Фото: 16.01.18.Sadoviy

Нагадаємо, Центральна виборча комісія зареєструвала Євгенія Мураєва (від політичної партії «Наші») та Анатолія Гриценка (від політичної партії «Громадянська позиція») кандидатами на пост Президента 15 січня, а Андрія Садового (від політичної партії «Об’єднання «Самопоміч») 8 січня.

«З моменту реєстрації кандидатів на пост Президента, вони стають суб’єктами виборчого процесу і на них поширюється дія Закону України «Про вибори Президента України». Тому представники виборчих штабів цих кандидатів мають стежити за дотриманням всіх норм Закону, оскільки часто такого роду порушення трапляються з вини рекламних компаній, які розміщують політичну рекламу», ­– зазначає Тарас Прокоп, координатор спостереження Громадянської мережі ОПОРАза виборами у Чернівецькій області.

Відповідно до ч. 2 ст.212-13 Кодексу України про адміністративні правопорушення України розповсюдження (рознесення, вивішування, роздавання) під час виборчого процесу друкованих матеріалів передвиборної агітації, які не містять відомостей про установу, що здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, або у яких така інформація означена неправильно чи неповно, а так само організація такого розповсюдження – тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від трьох до п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Інформує ОПОРА

peredplata