Покращення по-новоселицьки, або Віддайте інваліду телефон!

Покращення по-новоселицьки, або Віддайте інваліду телефон!  Ще минулого року в оселі родини Кірстюків з Топорівців, що в Новоселицькому районі, перестав працювати стаціонарний телефон. Причина була очевидною – від вітру та дощів обірвалися дроти. Інженер станційної дільниці Петро Супрович, до якого ці люди неодноразово упродовж тривалого часу зверталися, нічого до пуття не пояснив. Врешті родина отримала повідомлення, що телефон їм відімкнули… за несплату послуг зв’язку.

Може, й обійшлися б люди без нього, адже зараз більшість користується мобільниками, однак не у цій ситуації. Річ у тім, що господиня обійстя, Марія Юріївна, уже кілька літ поспіль прикута до ліжка, і цей телефон був для інваліда I групи чи не єдиним зв’язком із зовнішнім світом. Саме тому, не отримавши відповіді від зв’язківців, Василь Дмитрович Кірстюк звернувся за допомогою до газети.

Після нашого втручання працівники «Укртелекому» пообіцяли відновити Кірстюкам зв’язок, щойно вони ліквідують заборгованість. Але в касі «Ощадбанку», куди Василь Дмитрович мав намір внести гроші, їх у чоловіка не взяли. Запитавши про причину відмови, почув відповідь, що це через те, що скаржився до «Часу». Опісля ще кількох відвідин сільської каси доньці Аурелії, на яку, власне, і зареєстровано телефон, врешті вдалося плату внести. І сталося диво – телефон запрацював! Та радість родини і літньої жінки, інваліда I-ї групи (підгрупи «А») тривала недовго. Вже за кілька днів Аурелії Василівні повернули у касі гроші, а телефон знову замовк.

— Не можу Вам передати, як плакала мама, — розповідає Аурелія Василівна. — Касирка Євдокія пояснила, що «отримала на горіхи», бо телефон вже належить іншому абонентові, якому він був потрібен для підключення Інтернету. А у нас, мовляв, Інтернету немає. То чому нами крутять? Нехай би відверто сказали, що інваліди їм ні до чого. А ще розпинаються на увесь світ, що приділяють належну увагу та покращують життя людям з обмеженими можливостями.
Про ситуацію з телефоном нічого не знає (бо до нього не зверталися) керівник села Віктор Паращук. Однак на наше прохання голова з’ясував всі обставини та повідомив, що справді у Кірстюків була торік заборгованість, через що телефон відключили. А ще – що нікому з інших топорівчан його досі не підключили. Коли ми намагалися про всяк випадок перевірити, чи не обманюють, бува, керівника села та зателефонували на тепер вже колишній номер Кірстюків, на тому кінці дроту почулися короткі гудки…

— Нам невідомо, що там проживає інвалід I-ї групи, — каже начальник цеху телекомунікаційних послуг № 9 Чернівецької філії ПАТ «Укртелеком-Новоселиця» Георгій Гульпе. — Якщо це так, то нехай хтось із членів родини прийде особисто до мене на прийом зі всіма документами, я дам вказівку стосовно їх переоформлення, і людина користуватиметься пільгами та більше не переживатиме, що хтось надумає відімкнути телефон. Попередньо нехай домовляться за номером 5 05 75.

Отож сподіваємося, що вже невдовзі Марія Юріївна Кірстюк з Топорівців матиме змогу спілкуватися, як вона каже, зі світом та забуде про неприємності, котрі довелося пережити з цього приводу.
Наталія БРЯНСЬКА

peredplata