«Ревізор» рекомендує Чернівці

«Ревізор» рекомендує ЧернівціЦього тижня, протягом трьох днів наше місто інспектувала програма «Нового каналу» – «Ревізор» з Ольгою Фреймут.

Нагадаємо, що суть програми полягає в тому, аби перевірити заклади сфери обслуговування і рекомендувати чи не рекомендувати їх потенційним відвідувачам. Перевіряють за такими критеріями: місце розташування, інтер\’єр, якість обслуговування, майстерність кухаря, комфортність проживання, чистота та цінова політика. Якщо заклад набирає більше «плюсів», то отримує відзнаку у вигляді таблички \”Ревізор рекомендує». Важливо, що програма не співпрацює із закладами, не знімає на замовлення у з метою реклами чи навпаки – антиреклами. Всі витрати пов’язані із зйомкою передачі в тому числі замовлення їжі, готельних номерів відбуваються за кошти каналу.

За правилами «Ревізора» до виходу програми в ефір, її творці не можуть розголошувати місця перевірок, і вказувати який із закладів отримав відзнаку. Однак нам вдалося зафіксувати перевірку в піцерії «Маріо», а також дізнатися, що під пильне око «Ревізора» потрапили ресторани «Сорбонна», «Георг Палац», кав’ярня «Віденська кава». Про решту закладів, і про те хто отримав відзнаки спостерігайте у черговому випуску програми.

Побувавши у Чернівцях, ведуча «Ревізора» Ольга Фреймут дала ексклюзивне інтерв’ю газеті «Буковина», в якому поділилась своїми враженнями про місто.

Ольго, ми раді, що ваша команда нарешті добралась і до Чернівців, адже у нас закладів багато і перевіряти справді є що…Але чому саме зараз вибрали столицю Буковини?

– Ми хотіли показати ваше європейське місто саме весною, нам здається, що в цю пору воно найбільш привабливе. І, зрештою, нашу сторінку в «Фейсбуці» «закидали» проханнями і скаргами про ваші кафе і ресторани. До того ж, Чернівці я полюбила ще в дитинстві, коли з батьками приїздили сюди… поповнювати гардероб на Калинівський ринок.

Ви побували у нас протягом трьох днів, отож чи може «Ревізор» рекомендувати Чернівці як місто, котре варто відвідати?

– Безперечно, місто вабить своєю архітектурою і привітністю людей. Мене вразив водій маршрутки, якого я побачила одягненим у білосніжну сорочку і білі рукавички. Не знаю чи у всіх водіїв такий дрес-код, але навіть ця маленька деталь свідчить, що у міста є свій шарм. Ми хотіли відкрити Україні Чернівці як новий, цікавий туристичний маршрут, який треба відвідати.

Ви проінспектували декілька наших закладів. Як вас там прийняли?

– Порівняно з іншими містами доволі нормально. Хамства не було, хіба що легке обурення, але це закономірно. Будь-яка хороша телепередача має викликати емоції, неважливо, які, головне, аби вони були…

Поки ви перевіряли наше місто, в одному із друкованих видань області з’явився коментар власника ресторану «Сорбонна», депутата міської ради Анатолія Чесанова, про те, що вас, мовляв «замовили» із перевіркою його конкуренти? Як ви прокоментуєте такі слова?

– Я вже неодноразово зустрічалась із такими власниками і подібними заявами. Це, як правило, ті, хто не отримують відзнаки «Ревізора». Вони починають говорити, що нас на них «натравили». Ми зняли понад 50 програм, повірте у нас є досвід і розуміння того, що людям подобається, а що ні. При цьому, ми не є експертами в сфері обслуговування, а просто дуже вимогливі споживачі. А пану Чесанову я бажаю бути об’єктивним.

Цікаво, коли відпочиваєте як звичайна людина, а не ведуча програми «Ревізор», ви також така вимоглива і прискіплива до обслуговування і якості?

– Ще до цього проекту я завжди була такою, а тепер мене просто впізнають, і, звичайно, якість і рівень обслуговування одразу підвищується в рази…Зі мною мама завжди боїться піти кудись у кафе чи ресторан, бо думає, що я знову буду піднімати ґвалт.

Ви ніколи не мріяли мати власний готельно-ресторанний комплекс?

– Можливо, й думала, та вважаю, що для цього необхідні хороші інвестиції, яких в мене немає.

Що ви порадите робити споживачам, яким подають неякісні страви, та ще й обслуговують погано?

– Перш за все варто об’єктивно оцінити ситуацію. Якщо ви замовили обід, з’їли його і не маєте чим розрахуватись, то краще знайдіть гроші і не робіть так. Але якщо вам хамлять, ніколи цього не терпіть. Майте почуття власної гідності. Наша програма має на меті прищепити розуміння того, що свої права треба відстоювати, а власникам – що рівень сервісу підвищувати.

Але всіх одразу не зміниш, у нас, на жаль, часто керуються старими мірками обслуговування…

– А всіх і не треба…Знаєте, чимала частина нашої глядацької аудиторії -це діти, вони справжні, їх не обдуриш. Вони люблять нашу програму, і тепер знатимуть, як себе треба поводити, коли до них погано ставляться. Таким чином виховуємо нове покоління українців.

Ольго, дякую вам за візит і щиру розмову. Сподіваємося, що керівники закладів, які ви відвідали, відреагують на вашу критику, а Чернівці триматимуть марку європейського міста.

Інтерв’ю вів Олександр ТКАЧУК.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.