На агітацію кандидати-мажоритарники Чернівецької області витратили сім мільйонів

На агітацію кандидати-мажоритарники Чернівецької області витратили сім мільйонівМайже 7 мільйонів 280 тисяч гривень офіційно витратили на передвиборчу агітацію кандидати в одномандатних округах Чернівецької області. Такі висновки зробила ОПОРА, проаналізувавши фінальні фінансові звіти про використання коштів виборчих фондів. Майже п’ять з половиною мільйонів гривень з цієї суми кандидати витратили на розміщення політичної реклами в засобах масової інформації. Вказані суми не є остаточними, адже фінансові звіти подали менше половини зареєстрованих кандидатів.

Відповідно до п. 6 ст. 49 закону “Про вибори народних депутатів України” , кандидати мали до 5 листопада включно надати окружним виборчим комісіям фінансові звіти про використання коштів виборчих фондів. Станом на 10 листопада, коли ОПОРА збирала копії звітів для аналізу, з 59 кандидатів, які були зареєстровані в Чернівецькій області в чотирьох округах, звіти подали менше половини – 22 кандидатів.

Рекордна сума витрачених коштів на агітацію зафіксована в 204 виборчому окрузі – майже 5 мільйонів гривень. Найменша сума витрачених коштів (майже 447 тисяч гривень) закономірно зафіксована в 201 окрузі, де активність кандидатів була найменшою у порівнянні з іншими округами. Практично однакова загальна сума виборчих фондів кандидатів в 202 та 203 округах (по трохи більше мільйона гривень).

Серед тих 22 кандидатів, які подали остаточні фінансові звіти, Володимир Куліш, кандидат в народні депутати від Блоку Петра Порошенка в 204 виборчому окрузі, мав найбільший виборчий фонд – 2 919 850 грн. Найменша сума у виборчому фонді була у кандидатки в 201 виборчому окрузі від Української республіканської партії Наталії Стрельчук – 2 450 грн. Найбільші витрати так само в кандидатів в 204 виборчому окрузі – більше 3 мільйонів 720 тисяч гривень.

Так само, як на початку так і в середині кампанії, коли ОПОРА робила аналіз проміжних фінансових звітів, http://oporacv.org/mazhorytarnyky-chernivetskoji-oblasti-na-ahitatsiyu-vzhe-vytratyly-miljon-hryven-diahramy/, під кінець виборчих перегонів кандидати найбільше витрачали коштів на агітацію в засобах масової інформації. Так, більше 2 мільйонів 735 тисяч гривень на агітацію в ЗМІ витратив Володимир Куліш (204 округ), півмільйона – Іван Семенюк (203 округ) та майже 300 тисяч гривень В\’ячеслав Добровольський (204 округ).

Якщо порівнювати з витратами кандидатів на виборчу кампанію в 2012 році, то тоді офіційно найбільші розміри виборчих фондів мали тодішні кандидати від Партії регіонів та переможці виборів в 203 та 204 округах Геннадій Федоряк (більше мільйона гривень) та Артем Семенюк (940 тисяч гривень). http://corruptua.org/2013/06/vibori-na-bukovini-milyoni-na-agitatsiyu/
На агітацію кандидати-мажоритарники Чернівецької області витратили сім мільйонів

peredplata