Чи скасують у Чернівцях безкоштовний проїзд

Днями з’явилася інформація щодо пільгового проїзду за новими правилами.
Як стало відомо, безкоштовний проїзд в українському транспорті буде скасовано після запуску монетизації пільг.

Чи скасують у Чернівцях безкоштовний проїзд

Згідно з новими правилами, відтепер розмір компенсації буде щорічно визначатися обласними та столичної адміністраціями на рік. Кабмін лише затвердив основний принцип розрахунків на місяць: середня вартість проїзду множиться не менше ніж на 30 поїздок.

Пільговики вже заявили про те, що мають намір влаштувати протест новим правилам.
“Що таке 120 грн. На проїзд? Ну це ж смішно. Ми вирішимо, як будемо діяти, але діяти будемо однозначно. Можливо, страйкувати, перекривати дороги і мітингувати. Це ж несправедливо. Не можна цього допустити”, – розповіли афганці.

У той же час, ветерани АТО вважають, що новий метод має право на життя, проте його необхідно вдосконалити. Вони стверджують, що 30 поїздок – це занадто мало для Києва, де люди користуються не одним видом транспорту в день.

Тим часом водії та кондуктори громадського транспорту відповідають – за проїзд повинні платити всі.

“Давно пора ввести плату для пенсіонерів. У Європі, наприклад, всі оплачують громадський транспорт. Я розумію, за кордоном пенсії в рази вище. Але для того, щоб з’їздити раз в тиждень на ринок, до лікаря або в аптеку – тридцяти поїздок досить” , – вважають столичні кондуктори.

За словами віце-прем’єр-міністра України Павла Розенка місцеві органи влади мають можливість самостійно вирішувати питання щодо монетизації пільг на проїзд чи збереження чинної системи розрахунку за перевезення пільговиків.

«Рішення про монетизацію чи не монетизацію пільг на проїзд у громадському транспорті буде ухвалюватися місцевими органами влади. Саме вони мають вирішити, чи продовжуватиме існувати нинішня система розрахунку, чи буде введена монетизація пільг. Лише коли місцеві органи влади приймуть таке рішення, відповідний порядок, ухвалений Кабінетом Міністрів України, буде введений в дію у тому чи іншому регіоні нашої держави», – сказав він.

Павло Розенко ще раз наголосив, що інформація про те, що Уряд нібито обмежив кількість пільгових перевезень 30 поїздками на місяць, не відповідає дійсності. «Ми лише встановили мінімальну соціальну норму, нижче за яку місцевий орган влади не може приймати рішень щодо розрахунку монетизованої пільги. Таким чином, ми захистили права пільговиків від свавілля або можливих зловживань місцевої влади», – зазначив віце-прем’єр-міністр.
«Місцевий орган влади може встановити будь-яку пільгову кількість перевезень на тому чи іншому виді транспорту для пільговиків, але не меншу, ніж соціальна норма, затверджена Урядом», – підкреслив він.

«Серед очевидних переваг монетизованої системи пільг — право вибору пільговиком виду транспорту, на якому йому їздити. Наприклад, на сьогодні практично обмежена можливість пільговика скористатися маршрутним таксі. Коли людина матиме на руках певну суму коштів, вона сама зможе вирішити, яким видом транспорту скористатися. Окрім того, людина матиме можливість взагалі не використовувати ці кошти на проїзд, а витратити їх на інші свої власні потреби», – пояснив Павло Розенко.

peredplata