Як підписується електронна звітність, якщо посада головбуха стала вакантною

Головне управління Міндоходів у Чернівецькій області звертає увагу платників на те, що в загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФСУ-«ЗІР» роз’яснено, як заповнювати поле «Головний бухгалтер» під час подання податкової звітності в електронному вигляді, якщо головний бухгалтер звільнився, і його посада деякий час вакантна.

Так, у разі виникнення змін в облікових даних платника податків стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юрособи (відокремлених підрозділів юрособи), такому платнику податків необхідно:
• подати до контролюючого органу в 10-денний строк із дня виникнення змін в облікових даних реєстраційну заяву за ф. № 1-ОПП із позначкою «Зміни» з відомостями стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського (податкового) обліку;
• у строк до моменту подання наступної електронної звітності скасувати посилений сертифікат відкритих ключів, що був отриманий на головного бухгалтера, посада якого вакантна.
Для скасування сертифіката ключа заявник зобов’язаний подати до АЦСК ІДД Міндоходів або відокремленого пункту реєстрації письмову заяву встановленого зразка, засвідчену його особистим підписом. Якщо заявником є юридична особа, заява засвідчується підписом уповноваженого представника та печаткою юридичної особи.
До призначення нового головного бухгалтера електронні цифрові підписи (ЕЦП) посадових осіб платника податків накладатимуться в такому порядку: першим – ЕЦП керівника, другим – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.

Прес-служба Головного управління Міндоходів у Чернівецькій області

peredplata