У Чернівцях покарали адміністраторку супермаркету: зухвало повелась із вагітною жінкою

У Чернівцях через зухвалу поведінку в спілкуванні з вагітною жінкою покарали адміністраторку торгового центру “Велмарт”.

Про інцидент у Facebook повідомила користувачка соцмережі Ксеня Шилина, пише molbuk.ua

Вона зазначила, що 31 грудня 2018 року разом зі своїм чоловіком відвідала супермаркет “Велмарт”, де мали намір придбати цукерки “Бджілка” за акційною ціною 59,99 грн/кг.

“Прийшли на касу, дівчина-касир сказала, що з нас 75 грн за цукерки. На мої слова, що на ціннику абсолютно інша ціна, вона сказала, що акція була до 30 грудня і забули поміняти цінники. Але це справа їх працівників! Коли ж я сказала, що заплачу саме по ціні 59,99, касирка пішла за адміністраторкою. І тут почалося”, – повідомила Ксеня Шилина.

За словами чернівчанки, адміністраторка супермаркету “просто взяла конфети і зібралась з ними йти”.

“Я спитала, куди це вона? Відповіла, що відносить цукерки, якщо ми не хочемо брати їх за тою ціною, що на ціннику вибило. Чоловік направився зразу за нею, щоб забрати пакет. По дорозі вона зірвала наклейку з ціною, а пізніше просто жбурнула їх до решти цукерок”, – повідомила користувачка ФБ.

“Коли я попросила її пояснити ситуацію, вона просто розвернулась і пішла. Бігати за нею на 35 тижні вагітності я не можу. На прохання показати свій бейджик, вона його просто сховала”, – додала Ксеня Шилина.

Після розголосу про цей інцидент у соцмережі, на нього відреагувало керівництво мережі супермаркетів “Велмарт”.

Так, у коментарі до допису “Велмарт” зазначив, що поведінка адміністратора магазину в цій ситуації “є неприйнятною, а різниця у вартості товару є неправомірною”.

“По результатам проведених робіт щодо розгляду інциденту:

1. Адміністратор поніс штрафні санкції та необхідні заходи покарання. Персоналу магазина був проведений додатковий інструктаж щодо спілкування з клієнтом.

2. Усі цінники на торговому майданчику перевірено згідно актуальної вартості. Мережа “Велмарт” приносить вибачення за ситуацію, яка сталасася у магазині. Завдяки зауваженням з вашої сторони – ми стаємо кращими!”, – йдеться у повідомленні мережі “Велмарт”.

peredplata