Москаль: “Якщо правоохоронні органи неспроможні викрити кілька чернівецьких фірм, які відкрито займаються контрабандою, я готовий навчити їх цьому”

Москаль: “Якщо правоохоронні органи неспроможні викрити кілька чернівецьких фірм, які відкрито займаються контрабандою, я готовий навчити їх цьому”– Я неодноразово вказував Держмитслужбі, СБУ та МВС на контрабандну діяльність суб’єктів підприємницької діяльності “Букпромсервіс” та “Вісбо”, які зареєстровані в Чернівцях і перевозять контрабанду з ліцензійних складів Люблінського воєводства (Польща), – заявляє народний депутат Геннадій Москаль. – Однак отримані відповіді показали – у ліквідації контрабанди ці правоохоронні відомства не зацікавлені, оскільки їхні підрозділи на місцях самі є учасниками контрабандних схем.

Мої наполягання звірити інвойси, подані вказаними фірмами Румунській митниці, з інвойсами, виписаними на ліцензійних складах у Польщі, а також інвойсами, представленими Чернівецькій митниці, були проігноровані. Відчувши повну безкарність, фірми “Вісбо” та “Букпромсервіс” пішли ще далі. За 10 км від українсько-румунського кордону вони відкрили ліцензійний склад у с.Дорнешти Сучавського повіту (Румунія), коди завозиться товар із Туреччини. В цій ситуації не може не дивувати бездіяльність Служби зовнішньої розвідки України та Розвідувального органу Держприкордонслужби, які в першу чергу мали знати про ліцензійний склад біля самого кордону України. Бо діяльність складу не вписується в рамки здорового глузду. Товар із Туреччини, отримувачем якого є фірма “Вісбо”, не доїжджаючи 10 км до митниці, розвантажується на ліцензійному складі в с.Дорнешти, того ж дня перевантажується в автомобілі і з інвойсами ліцензійного складу відправляється в Україну.
Надаю документи (інвойси та експортні вантажні митні декларації), за якими отримувачем (покупцем) товару є фірма «VISBO» LTD, 122 GOLOVNA str, Чернівці, Україна, а відправником вантажу – фірма SC VASTIMPEX str, с.Дорнешти, Сучавського повіту. При цьому в деяких випадках ця фірма виступає продавцем, а в деяких – тільки відправником зі свого митно-ліцензійного складу в с.Дорнешти. У всіх документах вантаж – це одяг, країна виробник – Туреччина.
Зі штампів румунської митниці видно, що вантаж був замитнений у с.Дорнешти, а пункт переходу вантажу – митниця Сирет із румунського боку. За документами, умови постачання вантажу FCA DORNESTI. Це свідчить, що покупець – фірма “VISBO” LTD, 122 GOLOVNA str,Чернівці, Україна – сама організувала перевезення вантажу з Туреччини до с.Дорнешти.
За документами (інвойси та експортні вантажні митні декларації) вантаж правильно замитнено з румунського боку, оскільки вага та вартість у документах, а також номери штампів митниці в с.Дорнешти, які проставлені як на інвойсах, так і на експортних вантажних митних деклараціях, збігаються.
Для включення фірмою “Вісбо” “сірої схеми” при оформленні вантажу на українській митниці необхідно вказати в інвойсах занижену вартість товару. Наприклад – товар має реальну вартість 100 доларів США, його вага складає 20 кг (індикатив виходить 5 доларів за 1 кг). В інвойсах натомість вказується вартість у 20 доларів (вага залишається тою ж, індикатив виходить 1 долар за 1 кг). Таким чином, при проведені митного оформлення вантажу на українській митниці виникає проблема з митною вартістю, так званими індикативами, які є в базі даних румунської митниці. В цьому випадку українська митниця має запросити підтвердження вартості, для чого надається експортна вантажно-митна декларація і калькуляція вартості від виробника. Така злочинна схема добре відома і СБУ і МВС.
Я направив депутатські звернення прем’єр-міністру М.Азарову, генпрокурору В.Пшонці та голові СБУ І.Калініну з проханням провести за наданими інвойсами зустрічні перевірки щодо вартості та кількості товару з фірмою відправника з Туреччини, ліцензійно-митним складом у с.Дорнешти Сучавського повіту, митницею Сирет (Румунія) та Чернівецькою митницею, яка розмитнювала товар. Такі перевірки можливі в рамках розслідування кримінальних справ або за допомогою Інтерполу. На всіх інвойсних документах вказані номери чернівецьких автомобілів, які використовуються фірмами для контрабандних схем. На прикладі цих документів можна чітко побачити всю схему, за якою обкрадається Україна, бюджету якої не вистачає коштів на соціальні виплати незахищеним верствам населення та пенсії людям похилого віку. Таких інвойсів у моєму розпорядженні є близько п’яти тисяч.
Я постійно доводитиму до відома громадян той факт, що грошей у державній казні немає й бути не може, поки правоохоронні органи не почнуть справжню боротьбу з контрабандою, Якщо ні митниця, ні СБУ, ні МВС не вміють це робити, я готовий навчити їх цьому на конкретному випадку з фірмою “Вісбо” – повезти за власні кошти на митно-ліцензійний склад у с.Дормешти Сучавського повіту, й показати, скільки там накопичилося контрабандного товару. При правильному митному оформленні цього товару бюджет країни отримає стільки грошей, що вистачить на покриття багатьох соціальних програм.

З повагою,
народний депутат ВР України VI скликання
Перший заступник голови Комітету ВР України з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією
Г.Г. Москаль
Додаток: інвойси та митні декларації.

Клікніть для збільшення

Москаль: “Якщо правоохоронні органи неспроможні викрити кілька чернівецьких фірм, які відкрито займаються контрабандою, я готовий навчити їх цьому”

Москаль: “Якщо правоохоронні органи неспроможні викрити кілька чернівецьких фірм, які відкрито займаються контрабандою, я готовий навчити їх цьому”

Москаль: “Якщо правоохоронні органи неспроможні викрити кілька чернівецьких фірм, які відкрито займаються контрабандою, я готовий навчити їх цьому”

Москаль: “Якщо правоохоронні органи неспроможні викрити кілька чернівецьких фірм, які відкрито займаються контрабандою, я готовий навчити їх цьому”

Москаль: “Якщо правоохоронні органи неспроможні викрити кілька чернівецьких фірм, які відкрито займаються контрабандою, я готовий навчити їх цьому”

peredplata