З початку року у своїх зверненнях до облдержадміністрації громадяни порушили понад 1600 питань

На засіданні колегії сьогодні, 21 серпня, заступник керівника апарату обласної державної адміністрації Петро Рева доповів про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя. За його словами, до обласної державної адміністрації надійшло за цей період 1322 звернення, що на 431 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року.

«1097 звернень отримано письмово, з 225 клопотаннями мешканці області звернулися на особистому прийомі голови та заступників голови облдержадміністрації, – сказав посадовець. – Окрім цього, за дорученням голови крайової влади з 2 квітня минулого року на сайті облдержадміністрації, в друкованих та електронних засобах масової інформації оприлюднено мобільний телефон губернатора, за яким мешканці області звертаються до Михайла Папієва з проблемними питаннями». За словами Петра Реви, станом на кінець червня на вказаний номер надійшло майже 200 дзвінків: значну частину питань, порушених мешканцями Буковини, вирішено у робочому порядку, за 54 дзвінками заведено контрольно-реєстраційні картки та надано відповіді заявникам.

«У І півріччі від органів влади вищого рівня надійшло 314 звернень, що на 37 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року. Так, за 6 місяців цього року надійшло 36 повторних звернень, що на 20 менше, ніж торік. Як свідчить аналіз таких звернень, їх причиною є ігнорування заявниками рекомендацій та роз\’яснень, що надаються посадовими особами», – зауважив Петро Рева.

Він також повідомив, що з початку року у своїх зверненнях до облдержадміністрації громадяни порушили понад 1600 питань. «Найчастіше звертаються щодо питань соціального захисту. Мешканці області просять надати матеріальну допомогу на лікування та вирішення невідкладних соціально-побутових проблем, зробити перерахунок надбавок до пенсії. Майже 300 порушених у зверненнях питань стосуються житлово-комунального господарства, 259 звернень – охорони здоров’я, 50 – дотримання законності та правопорядку», – відмітив посадовець. Окрім цього, за звітний період в рамках телевізійного проекту Президента України «Діалог з країною» звернулося 79 жителів області, з них задоволено 16 звернень, на 63 звернення надано роз’яснення заявникам.

Петро Рева також наголосив на тому, що кожної останньої середи місяця в обласній державній адміністрації працює «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади», під час якої на телефонні дзвінки жителів області відповідають керівники структурних підрозділів облдержадміністрації та територіальних представництв центральних органів виконавчої влади.

Джерело – прес-служба ОДА.

peredplata