На чернівецькій фірмі \”Він Локк\” зневажають замовників

Народна трибуна
Крик душі

«На місцевій фірмі «Він Локк», що розташована на вулиці Заводській у Садгорі, замовив дверну лиштву (рос. наличники) та попросив чимшвидше її виготовити, але минуло вже три тижні, а я досі не отримав ні виробів, ні вибачень з цього приводу, – крик душі чернівчанина Іллі Дмитровича Бельцана з вулиці Гагаріна. – Аби зекономити час, робив замовлення, яке мені й оформили документально, просто у виробничому цеху, попередньо внісши суму авансу – 140 гривень. При цьому працівники підприємства запевнили, що зателефонують, коли буде все готове. Але ні телефонного дзвінка, ні будь-якого іншого повідомлення я так і не дочекався, а оскільки через сімейні обставини навідатися раніше не зміг, 23 грудня знову зайшов у цех, сподіваючись одразу забрати виготовлені вироби. На мій превеликий подив, з’ясувалося, що ніхто й нічого за моїм замовленням досі так і не робив… Причому ніхто з працівників не зміг навіть пояснити, чому так трапилося. Ошелешений до глибини душі, попросив покликати когось з керівництва. Проте півгодинне очікування нічого не дало, отож я пішов додому, украй обурений та знервований. Чому так чинять на наших підприємствах? Чому зневажають замовників? Зрештою, якщо моє замовлення для цього підпри-ємства не важливе, чому мені не відмовили одразу? А я так сподівався встигнути навести лад у домівці до Нового року…»

Писк влади
Справді, можна сказати, що «влада» навіть не пищить… Бо коли наш кореспондент намагалася з’ясувати, що ж насправді трапилося, та домовитися про коментар з приводу невиконання замовлення нашому читачу, працівниця попросила зачекати та буцімто пішла когось кликати. Згодом мимоволі довелося почути розмову між працівниками фабрики вікон:
«Вася, оцей, що вчора, тіпа поскаржився в газету «Час». І оця звоне, хоче тіпа писати статтю, чому вчора до нього ніхто з адміністрації не вийшов і т. д…» Вася: «Скажи, що без коментарів». Голос жіночий: «Я не знаю, що казати». Вася: «А я знаю? Що, вона на телефоні?…». Далі наш кореспондент вимкнула голосний звук телефону, але присутні в редакції чітко чули, як «професійно» почали «перейматися» долею замовника на підприємстві тамтешні працівники.

Правда, ще через хвилину-другу слухавку таки взяв Вася, який назвався начальником відділу продажу фабрики дверей «Він Локк» (вул. Заводська, 37-В, тел. 54 98 98; 54 98 99). На запитання, що він скаже з цього приводу, ми почули:
— Нічого не скажу. По-перше, я не розмовляв з цією людиною. По-друге, ви – не замовник. По-третє, треба було вияснити це питання. Я не в курсі, я офіційного звернення не бачив. А його фасад буде готовий… сьогодні (24. 12. 2013 р.) після обіду.

Від редакції. Сподіваюся, що новорічний настрій Іллі Дмитровичу таки не буде зіпсований. Переконана, що керівники цього підприємства не навчали своїх працівників саме так розмовляти. Як і саме так поводитися із замовниками робіт. Нашому ж читачу радимо у подібних випадках не зволікати та одразу ж звертатися до Державної інспекції з питань захисту прав споживачів, яка розташована у Чернівцях за адресою вул. Ватутіна, 6.

Наталія БРЯНСЬКА

peredplata