В ПАТ «Чернівцігаз» завершилося тестування роботи Центру обслуговування клієнтів. Діяльність Центру ґрунтується на принципі «єдиного вікна», що допомогло компанії підвищити якість обслуговування та стати ближче до своїх клієнтів. Аналогічні підрозділи створені в усіх районних управліннях газового підприємства краю.
В першу чергу зміни торкнулися процедури приєднання об’єктів до газових мереж. Введення нової моделі приєднання разом із забезпеченням можливості пакетного подання документації в одному місці, значно скоротили терміни обробки заявок та строки безпосереднього надання послуги.
Адже за нової схеми роботи виїзд на об’єкт замовника, видача технічних умов, розробка проекту, його комплексне супроводження і погодження всіх етапів з відповідними службами та підрозділами повністю забезпечується співробітниками Центру обслуговування клієнтів. Замовнику потрібно лише подати заявку та необхідний пакет документів, а також підписати договір на виконання робіт і оплатити вартість самої послуги.
Станом на 22 серпня 2014 року працівниками Центру обслуговування клієнтів опрацьовано 388 заяв на приєднання до газових мереж. Послугу із \”Стандартного приєднання\” отримало 167 клієнтів, переважна більшість яких являється фізичними особами. За \”Нестандартним приєднанням\” звернувся 221 клієнт – в основному це юридичні особи. Також Центр реалізував 1532 замовлення на реконструкцію газових мереж.
«Звертаючись до Центру обслуговування клієнтів нашої компанії, споживач може бути повністю впевненим у якості та законності отримання послуг, оскільки ПАТ «Чернівцігаз» володіє повним переліком дозволів та ліцензій, а також найкваліфікованішим персоналом» – зазначив заступник голови правління з комерційної діяльності та обслуговування клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» Олег Симака.
Сьогодні робота Центру полягає не лише в забезпеченні швидкого і комфортного приєднання до газових мереж, а й цілого комплексу інших послуг та консультацій – починаючи від видачі технічних умов, проектування об\’єктів газопостачання, закінчуючи допомогою у виборі газового обладнання та проведення монтажних робіт будь-якої складності.
В цілому, за період роботи Центру обслуговування клієнтів його послугами скористалося 5 тисяч 106 споживачів.
До центру обслуговування клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» можна звернутися за а дресою: вул. Винниченка, 9А. Для отримання консультації в телефонному режимі, можна звернутися за номером 58-72-28.
ДОВІДКА
Публічне акціонерне товариство «Чернівцігаз» єдина на території Чернівецької області компанія-ліцензіат з розподілу природного газу. ПАТ «Чернівцігаз» експлуатує 8,58 тис. км. газопроводів. Щорічно підприємство транспортує близько 500 млн. м. куб. природного газу. Клієнтами компанії є майже 224 тисячі сімей Чернівецької області та 4 тисячі підприємств, установ і організацій. ПАТ «Чернівцігаз» є одним з найбільших роботодавців Чернівецької області. Штат компанії становить близько 1500 осіб. Підприємство входить до трійки найбільших платників податків регіону. Протягом 2013 року воно перерахувало до бюджетів різних рівнів 34,9 млн. грн.
Андрій Семенович, відділ зі зв’язків з громадськістю