Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 №88 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, зокрема:
Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;
Реєстраційна картка (для юрособи);
Реєстраційна картка (для фізособи/фізичної особи – підприємця);
Додаток до Реєстраційної картки;
Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів набрали чинності з 10 липня 2017 року.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням: https://acskidd.gov.ua/r_kor