Як інноваційні рішення «АТБ» покращують життя на Буковині.

Дотримуючись стратегії динамічного розвитку, компанія освоює найпередовіші диджитал-рішення в галузі роздрібної торгівлі та вважається лідером щодо впровадження сучасних клієнтських сервісів. Всі вони мають на меті зробити процес купівлі товарів в «АТБ» максимально комфортним, простим і безпечним для кожного клієнта. Ця місія компанії має важливу соціальну складову, так само як і безперебійне забезпечення мільйонів громадян України, в тому числі й мешканців нашої Буковини, гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності. Асортимент магазинів «АТБ» у 24 областях країни сьогодні перевищує 3,5 тисячі найменувань.

«Стратегія нашого розвитку заснована на потребах клієнтів,  яких  в «АТБ» традиційно вважають партнерами по бізнесу. Ми системно підходимо до питань, які важливі для більш ніж чотирьох мільйонів наших покупців – це комфорт, гарантована якість і доступні ціни. Ефективно вирішувати такі завдання нам вдається завдяки впровадженню сучасних інноваційних рішень і створенню додаткових клієнтських сервісів», – повідомив Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

Цьогоріч відкрився перший в країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Весь процес приймання замовлення, його обробки та доставки  вибраних товарів на зазначену клієнтом адресу в Чернівцях зазвичай займає менше часу, ніж ми очікуємо кур’єра з піцою. Такий сервіс дозволив мільйонам українців підтримувати гідний рівень життя навіть в умовах найсуворішого національного карантину.

Також цьогоріч  в «АТБ» з’явився сервіс попереднього замовлення. Покупцеві більше не треба витрачати час на пошуки продуктів в торговому залі –  можна заощадити час і мінімізувати контакти, зібравши свій пакет онлайн та  вибравши будь-який магазин «АТБ» у Чернівцях, де його можна оплатити. Коли клієнт приходить до маркету, його продукти вже зібрані.  Навіть оплатити тепер можна онлайн, а забираючи пакет, показати чек в спеціально відведеній зоні магазину. На все це піде не більше п’яти хвилин. Швидко, просто, безпечно та зручно!

Наразі в десяти магазинах «АТБ» тестують ще один сервіс, завдяки якому  навіть невеличкі  черги біля кас не створюватимуться. Йдеться про технологію Scan & Go, яка дозволяє за допомогою смартфона самостійно відсканувати штрих-коди потрібних продуктів і оплатити їх онлайн у спеціальному мобільному додатку «Скануй Купуй». Далі потрібно лише показати консультанту на виході з магазину інформацію стосовно оплати. Найближчим часом планується поширити цю технологію на всі супермаркети найбільшої вітчизняної мережі, яких сьогодні відкрито аж 1162.

Варто  зазначити, що скупчення людей біля кас «АТБ» зараз майже не побачиш. Для цього було впроваджено ще один сервіс – «Єдина черга». Аби позбутися черг у магазинах, у торговельній мережі ввели чітку систему розподілу потоку клієнтів у прикасових зонах.

Компанія системно докладає чималих зусиль, аби виводити обслуговування покупців і  весь процес купівлі товарів загалом на якісно новий, сучасний, комфортний рівень. У торговому залі кожного магазину все облаштовано зручно для покупців,  тож довго шукати товар не доведеться. Вже стартував проєкт зі встановлення в магазинах прайс-чекерів. Це невеличкі прилади, за допомогою яких можна самому відсканувати товар і дізнатися його вартість. Поки що нововведення тестують  у п’яти магазинах, але незабаром його можна буде побачити вже в сотні супермаркетів.

«Наше завдання – створити для покупців максимально комфортні та безпечні умови для купівлі товарів  у мережі «АТБ». Всі сервіси, які ми сьогодні впроваджуємо в магазинах, спрямовані на полегшення і прискорення цього процесу. Зручність і легкість купівлі товарів – ось головна мета, яку сьогодні має всеукраїнська торговельна мережа “АТБ”», – пояснила Наталія Шаповалова, генеральний директор ТОВ «АТБ-Маркет».

Серед нетривіальних диджитал-рішень компанії й інтелектуальний помічник «АТБОТ», що з 2019 року спілкується з мільйонами клієнтів у популярних сьогодні месенжерах Viber і Telegram. Він замінив застарілу та скасовану паперову книгу  скарг і пропозицій. Чат-бот швидко надає  детальну інформацію про асортимент, акції, магазини, вакансії. Аби його запустити, потрібно лише відсканувати камерою смартфона QR-код та перейти за посиланням. Це зручний канал зворотного зв’язку і визначний крок в диджиталізації українського ритейлу.

Цікаво, що багато з того, що в наші дні є нормою для будь-якого супермаркету на Буковині, було протестовано та впроваджено(а інколи й  розроблено) в мережі АТБ. І цей процес триває досі.

Новини Партнерів

Залишити відповідь