Центр обслуговування платників відвідали понад 220 тисяч містян

Упродовж цього року (відповідно до програми зчитування відвідувачів) Центр обслуговування платників податків відвідало 220438 платників, в т.ч. у вересні 21512 платників. Відвідувачам надано майже 221 тисячу послуг: консультаційних – 6341; інформаційних – 5445; адміністративних – 17500 та понад 191 тисячі інших послуг (прийом звітності, вхідних документів та інші)..
До ДПІ у м. Чернівцях цього року надійшло 1798 письмових звернень громадян, в т.ч. 85 заяв та 1713 заяв, за якими передбачено надання інформації (довідок) згідно із законодавчими та нормативними актами. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилась на 640.
Податківці надали відповіді на 32 письмових запити на публічну інформацію, згідно Закону України “Про доступ до публічної інформації” від громадян.
Скарги на роботу працівників Центру обслуговування на сервіс „Пульс” не надходили. Нагадуємо, що сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФСУ, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
Сектор комунікацій ДПІ у м. Чернівцях

peredplata