Чиновники кажуть, що це хороший показник і означає, що всі питання якісно вирішуються на нижчому рівні, тому потреба у зверненні до виконавчої влади відпадає. При цьому, за словами начальника відділу роботи зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації ОДА Олександра Тищенка, рекордсменами зі звернень залишаються чернівчани – від них надійшло 476 звернень, найменше турбують владу представники Герцаївського та Путильського районів ( відповідно 42 та 34 звернення). Традиційними є питання соціального захисту населення, житлово – комунального господарства, охорони здоров’я, аграрної політики та забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку.
На телефон урядової «гарячої лінії» у першому півріччі 2013 року звернулося 878 мешканців краю, що є на 207 таких звернень більше, ніж торік. Натомість на мобільний телефон голови ОДА (091 33 111 33), що був оприлюднений за його ж дорученням у квітні минулого року, поступило всього 194 звернення. А це, скоріш за все, свідчить про недовіру буковинців до обласних чиновників стосовно вирішення їхніх злободенних проблем.