Більше 37% доріг Чернівецької області знаходяться у критичному стані. Отож, автомобілістам та любителям мандрівок, варто добре орієнтуватися, щоб не натрапити на погану дорогу чи бездоріжжя.
У цьому може допомогти сервіс Navizor.com, який прокладає альтернативні автомобільні маршрути по дорогах із кращим покриттям. Крім того, кожен може залишити свою оцінку якості доріг, якими їздив і тим самим допомогти іншим не потрапити у халепу чи позбутися якихось деталей до авто.
Представляємо вам рейтинг областей із найгіршими дорогами:
Одеська область – 47.03% доріг у критичному стані;
Львівська область – 45.36% доріг у критичному стані;
Івано-Франківська область – 45.00% доріг у критичному стані;
Миколаївська область – 42.09% доріг у критичному стані;
Харківська область – 41.98% доріг у критичному стані;
Хмельницька область – 38.46% доріг у критичному стані;
Чернівецька область – 37.32% доріг у критичному стані;
Тернопільська область – 36.92% доріг у критичному стані;
Сумська область – 36.72% доріг у критичному стані;
Рівненська область – 35.94% доріг у критичному стані;
Закарпатська область – 33.95% доріг у критичному стані;
Луганська область – 33.13% доріг у критичному стані;
Вінницька область – 33.07% доріг у критичному стані;
Донецька область – 30.46% доріг у критичному стані;
Дніпропетровська область – 29.18% доріг у критичному стані;
Черкаська область – 25.77% доріг у критичному стані;
Запорізька область – 25.71% доріг у критичному стані;
Полтавська область- 23.94% доріг у критичному стані;
Волинська область – 23.55% доріг у критичному стані;
Чернігівська область – 22.73% доріг у критичному стані;
Крим – 22.27% доріг у критичному стані;
Херсонська область – 21.80% доріг у критичному стані;
Житомирська область – 19.81% доріг у критичному стані;
Кіровоградська область – 14.00% доріг у критичному стані;
Київська область – 13.81% доріг у критичному стані;
Останнім часом ведеться багато переговорів та вносяться законопроекти стосовно покращення ситуації із станом доріг. Зокрема, 2 червня Верховною Радою було прийнято закон, згідно з яким місцеві громади співфінансуватимуть ремонт доріг державного значення. Відтепер це питання вирішуватиметься на місцевому рівні, без зайвих дозволів «згори», як це було раніше. Проте, на реконструкцію і капітальний ремонт доріг загального призначення взагалі не передбачено виділення коштів.
Чи дасть це позитивний результат та чи вистачить коштів на ремонт доріг у місцевому бюджеті? Побачимо згодом.