Протягом червня поточного року послугами Контакт-центру ПАТ «Чернівцігаз» скористалося більше 4 тисяч буковинців. Впровадження роботи Центру стало ефективною та своєчасною відповіддю компанії на різке зростання кількості звернень споживачів природного газу
В червні поточного року Контакт-центр ПАТ «Чернівцігаз» виконав 4038 інформаційних запитів, що надійшли від споживачів природного газу Чернівецької області. Більше 95% запитів було здійснено у телефонному режимі, решта – за допомогою електронної пошти.
Згідно даних аналізу, операторами Контакт-центру було прийнято 2554 показань лічильників газу, надано 909 роз’яснень стосовно формування тарифів та 101 роз’яснення щодо заборгованості, проведено 308 звірок по особових рахунках клієнтів компанії та 166 консультацій з інших питань.
Відповіді клієнтам, залежно від побажань, надавалися в телефонному режимі або через електронну пошту. У разі виникнення труднощів телефонний дзвінок у режимі конференції переадресовувався профільному фахівцю.
«Незважаючи на суттєві складнощі, які останнім часом переживає газова галузь країни, задоволення потреб та очікувань наших клієнтів залишається для нас одним з пріоритетних завдань. ПАТ «Чернівцігаз» й надалі вдосконалюватиме стандарти обслуговування та запроваджуватиме відповідні зміни у свою діяльність», – зазначив Голова правління ПАТ «Чернівцігаз» Віктор Горда.
Нагадаємо, що споживачі природного газу вже більше місяця мають можливість 7 днів на тиждень з 8:00 і до 20:00 години отримувати консультації з усіх питань щодо газопостачання за єдиним номером Контакт-центру (0372) 931-904. Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно міських тарифів, дзвінки з мобільного телефону – згідно тарифікації оператора мобільного зв\’язку. Для економії часу споживачі також можуть надсилати показання на електронну адресу contact@сv.104.ua.
Семенович Андрій Орестович