«АТБ» поруч! Благодійна акція лідера ритейлу надає шанс на здорове життя українській малечі

Коронавірусна пандемія боляче вдарила по нашій Буковині та кардинально змінила життя кожного українця. Проте навіть її більш потужна друга хвиля не змогла стати на заваді знаковому  благодійному проєкту соціально орієнтованого бізнесу. Як і рік тому, на початку осені компанія «АТБ» провела вже традиційну акцію зі збирання коштів і закупівлі сучасного медичного обладнання  для дитячих обласних лікарень по всій Україні.

Масштаб проєкту «БлагоДій», ініціатором якого став спеціально створений для системної підтримки найбільш незахищених верств населення Благодійний фонд «АТБ», дійсно вражає.  

Національним лідером зі збирання коштів очікувано стала Київська область. Мешканці найбагатшого регіону країни допомогли зібрати понад пів мільйона (564 тис. 320 гривень). Друге місце посідає Харківщина, де було зібрано 269 тис. 020 грн. Трохи менше передали на закупівлю нового обладнання для лікарень мешканці Одеси – 218 тис. 228 грн.

Звісно, знайшлися небайдужі до цієї доброї справи й у наших західних областях. Суми трохи менші – у межах 40–142 тисяч гривень. Пояснення тому досить просте: і без того небагата наша Буковина цього року потрапила під потужний удар пандемії, від якого важно оговтатись. Так, ми з вами втратили багато чого, хоча до дитячого здоров’я лишилися небайдужими.  Ці кошти допоможуть зцілити багатьох маленьких пацієнтів, які отримають шанс на здорове та щасливе життя.

На касах дискаунтерів «АТБ»  клієнтам пропонували за символічну плату придбати яскравий аркуш зі схемою оригамі, що легко могла скласти навіть дитина  дошкільного віку. Кожен із більш ніж чотирьох мільйонів клієнтів торговельної мережі протягом місяця міг купити стільки, скільки бажав.  Для тих, хто не мав уявлення про особливості цього східного мистецтва, автори запропонували QR-код із посиланням на докладну інструкцію зі складання оригамі. Всі зібрані в межах проєкту кошти Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ» спрямував на цільову підтримку дитячих лікувальних відділень і закладів країни.

«Проєкт унікальний тим, що проходив у всіх магазинах мережі «АТБ» в Україні. Ми вдячні нашим покупцям за небайдужість. Разом із вами нам вдалося зібрати значну суму, яку ми інвестували в здоров’я нації», – розповів Сергій Демченко, керівник Всеукраїнського благодійного фонду «АТБ».

На жаль, у нашій країні, зокрема й на Буковині, сьогодні є чимало дітей із серйозними захворюваннями, лікування яких не по кишені ні їхнім батькам, ні країні, яка наразі перебуває у досить складному фінансовому становищі та ще й бореться із пандемією. Порятунком для хворих діточок стає підтримка соціально орієнтованого і патріотичного бізнесу.

Компанія «АТБ» є багаторічним лідером галузі вітчизняного ритейлу. Вона надихає на добрі справи не тільки мільйони своїх постійних клієнтів, але й партнерів по бізнесу, а також інших гравців на ринку роздрібної торгівлі. Для надання системної допомоги тим, хто її найбільше потребує, компанія у 2017 році створила Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ». Він акумулює зібрані кошти, корпорація додає  свій благодійний внесок. Цю суму спрямовують на закупівлю медичного обладнання, адресну допомогу найбільш незахищеним верствам населення. Компанія постійно допомагає родинам загиблих воїнів, багатодітним сім’ям, які опинилися в складних життєвих ситуаціях, людям, постраждалим від стихійного лиха, та багатьом іншим.

Цікаво, що не встиг фінішувати благодійний проєкт «БлагоДій», як компанія «АТБ» та Всеукраїнський благодійний фонд розпочали нову масштабну соціальну ініціативу. Акція «Мене це стосується. А тебе?» вже стартувала в магазинах найбільшої української торговельної мережі.  Її метою є збирання коштів для надання допомоги онкохворим діткам. Обличчями проєкту стали українські зірки Ольга Полякова та Михайло Хома (DZIDZIO).

«Не треба бути зіркою, щоб займатися благодійністю. Треба займатися благодійністю, аби вважати себе зіркою», – влучно прокоментувала свою участь у проєкті «Мене це стосується. А тебе?» Ольга Полякова.

На численних касах супермаркетів «АТБ» покупцям пропонують за невисоку ціну (5 і 7 гривень) придбати мінішоколадки і пакетики чаю.

Всі отримані від реалізації спецтоварів кошти, а також по 0,5 грн. від вартості  позначених спеціальними цінниками акційних товарів від партнерів проєкту будуть спрямовані на лікування онкохворих малюків, якими опікується фонд «Таблеточки». Щорічно в нашій країні рак діагностують майже у тисячі дітей. На жаль, за статистикою одужує менше половини з них. Однак тепер  є надія, що завдяки зусиллям соціально орієнтованого бізнесу та допомозі кожного із буковинців ці сумні цифри невдовзі зміняться на краще.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

peredplata