Крик душі
«Новий прилад обліку використання електроенергії завдає нам чимало клопоту надзвичайно масштабними показниками, а у територіальному РЕМі на наші заявки не особливо зважають, посилаючись на те, що сучасні лічильники значно «чутливіші» та що так, мовляв, і має бути, — крик душі мешканців Глибоцького району Олени Володимирівни та Дмитра Васильовича. — Ми з цим ніяк не можемо погодитись, бо насправді не використовуємо стільки електроенергії. І старий індукційний лічильник на новий електронний нам замінили лише нещодавно. Звісно, очікували більших показників, бо й самі розуміємо, що сучасні прилади обліковують спожиту енергію більш точно, ніж старі моделі, але щоб так набагато вони зросли, не сподівалися. Просимо редакцію захистити нас, споживачів, та допомогти з’ясувати, як і де можна перевірити точність нового приладу обліку».
«Новий прилад обліку використання електроенергії завдає нам чимало клопоту надзвичайно масштабними показниками, а у територіальному РЕМі на наші заявки не особливо зважають, посилаючись на те, що сучасні лічильники значно «чутливіші» та що так, мовляв, і має бути, — крик душі мешканців Глибоцького району Олени Володимирівни та Дмитра Васильовича. — Ми з цим ніяк не можемо погодитись, бо насправді не використовуємо стільки електроенергії. І старий індукційний лічильник на новий електронний нам замінили лише нещодавно. Звісно, очікували більших показників, бо й самі розуміємо, що сучасні прилади обліковують спожиту енергію більш точно, ніж старі моделі, але щоб так набагато вони зросли, не сподівалися. Просимо редакцію захистити нас, споживачів, та допомогти з’ясувати, як і де можна перевірити точність нового приладу обліку».
Писк влади
Як повідомляють у консультаційній службі ПАТ «Енергопостачальна компанія «Чернівціобленерго», у випадку сумніву стосовно роботи приладу обліку споживачам найперше слід невідкладно звернутися до РЕМ із письмовою заявою щодо здійснення його технічного огляду.
З огляду на те, що сумніви стосовно роботи лічильника у споживачів часто виникають помилково або немає можливості негайно викликати спеціаліста для здійснення технічного огляду приладу, існують прості правила для самостійної перевірки споживачем правильності його роботи. Необхідно відімкнути всі електроприлади та простежити за диском або імпульсним світлодіодним індикатором приладу обліку. При відімкнених струмоприймачах диск не має обертатися, а індикатор не має спалахувати (світитися постійно або не світитися зовсім). Якщо цього не сталося і диск продовжує хоча б повільно, але обертатися, а індикатор періодично спалахує, необхідно з’ясувати причину цього – чи не залишився увімкненим ще якийсь електроприлад, зауваживши при цьому, що електроапаратура, яка залишилася в режимі «очікування», хоч і в невеликому обсязі, але споживає електроенергію, тому її слід відімкнути повністю – вийняти шнур із розетки. Ймовірно, залишився підключеним електричний дзвоник або у домоволодінні стара електропроводка з пошкодженою ізоляцією і десь відбувається втрата електроенергії. Якщо після усунення перелічених причин продовжує обертатися диск чи спалахувати індикатор лічильника, існує ще один варіант перевірки його на «самохід». Для цього необхідно зняти запобіжники та повторно здійснити контроль роботи лічильника. При виявленні «самоходу» споживачу слід негайно звернутися до РЕМ із письмовою заявою щодо здійснення перевірки роботи лічильника та, у разі необхідності, його заміни. Звертатися до РЕМ необхідно й у випадку виявлення відсутності зміни показників лічильника, зупинки його диска або відсутності імпульсів індикатора при ввімкненні та роботі електроприладів для запобігання непорозумінь при оплаті за спожиту енергію. Телефон консультаційної служби – 58 49 10.
Як повідомляють у консультаційній службі ПАТ «Енергопостачальна компанія «Чернівціобленерго», у випадку сумніву стосовно роботи приладу обліку споживачам найперше слід невідкладно звернутися до РЕМ із письмовою заявою щодо здійснення його технічного огляду.
З огляду на те, що сумніви стосовно роботи лічильника у споживачів часто виникають помилково або немає можливості негайно викликати спеціаліста для здійснення технічного огляду приладу, існують прості правила для самостійної перевірки споживачем правильності його роботи. Необхідно відімкнути всі електроприлади та простежити за диском або імпульсним світлодіодним індикатором приладу обліку. При відімкнених струмоприймачах диск не має обертатися, а індикатор не має спалахувати (світитися постійно або не світитися зовсім). Якщо цього не сталося і диск продовжує хоча б повільно, але обертатися, а індикатор періодично спалахує, необхідно з’ясувати причину цього – чи не залишився увімкненим ще якийсь електроприлад, зауваживши при цьому, що електроапаратура, яка залишилася в режимі «очікування», хоч і в невеликому обсязі, але споживає електроенергію, тому її слід відімкнути повністю – вийняти шнур із розетки. Ймовірно, залишився підключеним електричний дзвоник або у домоволодінні стара електропроводка з пошкодженою ізоляцією і десь відбувається втрата електроенергії. Якщо після усунення перелічених причин продовжує обертатися диск чи спалахувати індикатор лічильника, існує ще один варіант перевірки його на «самохід». Для цього необхідно зняти запобіжники та повторно здійснити контроль роботи лічильника. При виявленні «самоходу» споживачу слід негайно звернутися до РЕМ із письмовою заявою щодо здійснення перевірки роботи лічильника та, у разі необхідності, його заміни. Звертатися до РЕМ необхідно й у випадку виявлення відсутності зміни показників лічильника, зупинки його диска або відсутності імпульсів індикатора при ввімкненні та роботі електроприладів для запобігання непорозумінь при оплаті за спожиту енергію. Телефон консультаційної служби – 58 49 10.
Наталія Брянська