Як зареєструвати статут релігійної організації

З огляду на резонансність та актуальність питань щодо установчих документів релігійних організації, а також значний суспільний інтерес у сфері державної реєстрації релігійних організацій, управління культури Чернівецької обласної військової адміністрації надає наступні роз’яснення.
Перелік документів, необхідних для реєстрації статуту релігійної організації
📃 Для державної реєстрації статуту релігійної організації необхідно підготувати наступні документи (ст. 12,14 Закону «Про свободу совісті та релігійні організації»):
– статут релігійної громади (4 екземпляри), завірені вищим єпархіальним органом, управлінням, центром тощо (якщо організація входить до перерахованих установ. Якщо організація самостійна або ж не залежна – статут достатньо завірити протоколом зібрання віруючих);
– заява на ім’я голови ОДА.
📝 До статуту (положення) релігійної громади, додатково подаються належним чином засвідчені (нотаріально):
– протокол зібрання віруючих;
– список фундаторів (засновників) релігійної громади у кількості не менше 10 осіб;
– документ про право власності чи користування приміщенням або письмова згода власника приміщення на надання адреси за місцезнаходженням релігійної громади, зазначеним у статуті (при реєстрації статуту у новій редакції без зміни місцезнаходження – документ, що засвідчує право на адресу місцезнаходження НЕ потрібно подавати).
❗Примітка: якщо адреса є житлове приміщення фізичної особи, додатково подається заява від власника будинку, квартири про його згоду, що домашня адреса буде юридичною адресою релігійної організації з підписами членів родини, що зареєстровані.
➡️Детальніше про це читайте на нашому сайті – https://bit.ly/3zBOBh3

peredplata