З огляду на резонансність та актуальність питань щодо установчих документів релігійних організації, а також значний суспільний інтерес у сфері державної реєстрації релігійних організацій, управління культури Чернівецької обласної військової адміністрації надає наступні роз’яснення.
Перелік документів, необхідних для реєстрації статуту релігійної організації
Для державної реєстрації статуту релігійної організації необхідно підготувати наступні документи (ст. 12,14 Закону «Про свободу совісті та релігійні організації»):
– статут релігійної громади (4 екземпляри), завірені вищим єпархіальним органом, управлінням, центром тощо (якщо організація входить до перерахованих установ. Якщо організація самостійна або ж не залежна – статут достатньо завірити протоколом зібрання віруючих);
– заява на ім’я голови ОДА.
До статуту (положення) релігійної громади, додатково подаються належним чином засвідчені (нотаріально):
– протокол зібрання віруючих;
– список фундаторів (засновників) релігійної громади у кількості не менше 10 осіб;
– документ про право власності чи користування приміщенням або письмова згода власника приміщення на надання адреси за місцезнаходженням релігійної громади, зазначеним у статуті (при реєстрації статуту у новій редакції без зміни місцезнаходження – документ, що засвідчує право на адресу місцезнаходження НЕ потрібно подавати).
Примітка: якщо адреса є житлове приміщення фізичної особи, додатково подається заява від власника будинку, квартири про його згоду, що домашня адреса буде юридичною адресою релігійної організації з підписами членів родини, що зареєстровані.
Детальніше про це читайте на нашому сайті – https://bit.ly/3zBOBh3