Робочі лайфхаки зі створення ефективних презентацій

Абсолютно не важливо, хто береться за творчу роботу, студент або фахівець з продажів. У будь-якому випадку, людині потрібно зробити якісну презентацію власного проєкту. І, щоб вона була дійсно ефективною потрібно врахувати декілька важливих нюансів.

У першу чергу, це чітка структура та інформативність, а другим важливим чинником є загальний час презентації. Сьогодні, щоб привернути увагу зацікавленої аудиторії, достатньо ролику на 5-10 хвилин і, це вже стало стандартом. Але, для подібної задачі потрібне натхнення, яке можна здобути, якщо VIP Casino завантажити на смартфон Епл або Андроїд. Плідна гра, навіть у безкоштовних слотах, допоможе зібрати думки докупи та створити дещо особливе.

У крутій презентації на кожну частину треба виділити окремий тайм-код, наприклад, вступні тези повинні становити не більш ніж 60 секунд. Далі, як по підручнику, але надійно – це, основна інформація по проєкту та частина із висновками. На випадок можливих запитань до доповідачів, файл можливо зробити за формулою: 1 хвилина на вступ, 2 хвилини на коротку доповідь на тему і запитання з вступу та 2 хвилини – підсумкові тези, запитання та ймовірні додатки.

Декілька нюансів про створення дизайну

Добра презентація повинна складатися зі слайдів, що оформлені в одному стилі (це стосується будь-яких малюнків, шрифтів тощо). Тим часом поява шаблонів для “вдалих” проєктів зменшує час, який людина витрачає на всю роботу. Професійні шаблони враховують:

  • Візуал у якості загальної гами кольорів та фонів;
  • Необхідні налаштування для включення текстової інформації (розташування, шрифти, формат заголовків);
  • Діаграми, таблиці та графіки у різних стилях;
  • Готові варіанти структури аркуша: місце розташування об’єкта, рамки, відступу тощо.

Кожен з цих осередків може вплинути на кінцевий результат, а дизайн в цілому – на краще сприйняття даних аудиторією. Тим часом автор має змогу вдало піднести оточенню свій продукт. Також, презентація може забезпечити такі нюанси, як “підігрів зацікавленості”, детальне ознайомлення з пропозицією або дослідженням та продаж товарів чи послуг. 

Етапи роботи над презентацією 

Який би редактор не обрали б користувачі, почати “зліпку” презентації потрібно з написання ключових тез. Тут треба бути обізнаними в обраній тематиці та лаконічно вбудувати речення у майбутні слайди. А, далі, мова піде, безпосередньо про створення крутого візуала. Тим більше, що готові тези потрібно накладати зверху цих малюнків, таблиць тощо.

Щоб привернути увагу, потрібно вибрати зображення, які чітко відповідають темі. Далі, залишається лише опрацювання шрифтів та інших дрібних нюансів. Краще за все, робити презентації самостійно, але є випадки, коли зручніше використати штучний інтелект.

Останній варіант допоможе зробити проєкт у рази швидше. До того ж ШІ здійснить автоматичне налаштування текстового матеріалу за обраними критеріями. Графіка тут буде власна, або запозичена, але текст буде упорядкований та систематизований. Залишиться лише зробити фінішну перевірку на помилки, тому що ШІ не має такої багатої уяви, як людина. 

peredplata