На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради змінив графік своєї роботи.
З 1 січня 2014 року прийом суб’єктів звернень щодо отримання документів дозвільного характеру відбувається без перерви на обід, за наступним графіком:
– понеділок, середа – з 9.00год. до 18.00год;
– вівторок, четвер – з 9.00год. до 20.00год;
– п’ятниця, субота – з 9.00год. до 17.00год.
З додаткових питань щодо роботи Центру надання адміністративних послуг можна звертатись за адресою: вул. Б.Хмельницького, 64-А, або за телефонами 57-87-31, 57-86-84, 57-86-84.
Інформація також розміщена на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради www.chernivtsy.eu в розділі «Центр надання адміністративних послуг».