Нейромережа і копірайтинг: аналіз усіх “за” та “проти”

Штучний інтелект (ШІ) поступово завойовує визнання серед представників різних галузей бізнесу. Це стосується й галузі розробки унікального текстового контенту. У зв’язку з цим, копірайтери нерідко вдаються до допомоги нейромережі з метою створення більш привабливих матеріалів.

Подібна технологія може працювати з текстами різних типів, від складання резюме до інформаційних статей з будь-яких напрямків. Достатньо лише задати певні ключові запити. Після, деякі результати можуть вийти дуже продуманими та цікавими. Навіть якщо це опис можливостей таких азартних ігор, як авіатор демо режим, де основне завдання – вчасно зняти виграш.

Нейромережа формує речення, використовуючи алгоритми для підбору правильних слів. При цьому, відчувається якась подоба структури, але це не означає, що тексти не потребують подальшої повторної перевірки. Висновок: ШІ може створювати якісну чернетку, а ось роботу над помилками та логічністю автору доведеться робити самостійно.

Детальніше про плюси та мінуси ШІ у створенні текстів

Застосовувати нейромережі можна текстового матеріалу будь-якого жанру, включаючи художні твори. Щоправда, у цьому випадку автори швидше отримають оптимальне джерело натхнення для нової історії. Також, якщо довірити набір тексту машині, можна отримати кілька переваг:

  • Висока швидкість генерації за адекватними ключовими запитами;
  • Оптимальна якість матеріалу з урахуванням обставин;
  • Орієнтованість на будь-які завдання (головне, попередньо навчити ШІ генерувати тексти потрібної тематики);
  • Шанс вибирати загальний посил та настрій статей.

Як водиться, у будь-яких плюсів існують зворотні сторони, а у випадку з ШІ їх чотири. Результат обробки текстів не завжди постійні, а водночас є можливість зіткнутися з виправленням чималої кількості помилок. Також, не кожна нейромережа зможе обробити слова потрібною мовою. Принагідно, тут видно залежність від правильності введених ключових фраз.

 

У яких сферах нейромережі працюють ефективніше

Для початку, чимала кількість сучасних брендів використовує ШІ, щоб придумати помітні назви для нових продуктів. Тут, головне завдання – скласти унікальне найменування, що відрізнятиме пропозицію від інших. Може спрацювати нейромережа й у виконанні замовлень з копірайтингу чи рерайтингу.

Хоча у питаннях текстів, ШІ є спірним інструментом, він допомагає створити оптимальну чернетку зі структурою. Принагідно, нейромережа використовує менше “спаму” і “води”. А поліпшити якість текстів, що генеруються, можна коштом попереднього навчання і подальшого редагування. Одним словом, чим більше корисних запитів введено, тим менше марення програма видасть за підсумками.

Також, можна застосовувати алгоритми нейромереж при написанні креативних матеріалів, що продають, в соцмережах. Проте, отримані результати також потребуватимуть доопрацювання. І останнє, в якій сфері не використовувалися б технології, перекласти на них всю роботу повністю поки не вийде.

 

peredplata