Нещодавно Google оновив політику конфіденційності з метою розширення інструментів та можливостей для навчання своїх продуктів на базі штучного інтелекту. На практиці тепер означатиме, що тепер практично будь-який контент, який користувач публікує в інтернеті, може бути використаний для створення інструментів ШІ.
Благородні наміри
Компанія Google вже давно та досить плідно працює над розробкою власного програмного забезпечення на базі штучного інтелекту, торкаючись абсолютно різних галузей. Одними з найперспективніших їх розробок вважаються їх чат-бот Bard AI, персональний блокнот Project Tailwind або інструмент Magic Editor, який було додано до Google Photo. Всі вони потребують постійної модернізації та вдосконалення. Зрештою штучний інтелект вже активно залучається навіть в індустрії азартних розваг, допомагаючи оптимізувати роботу, тож в найближчому майбутньому навіть в умовному VIP Casino вивід грошей може супроводжуватися високими технологіями.
Саме з метою навчання своїх продуктів новим здібностям і були прийняті зміни у політику конфіденційності. Тепер у ній зазначено, що відкрита інформація в інтернеті буде використовуватися для поліпшення нових продуктів та підвищення зручності їх користування. Якщо раніше така інформація допомагала покращити Google Translate, то сьогодні до переліку інструментів додано Bard і Cloud AI. Простими словами виходить, що Google фактично збирається використовувати цілий інтернет у якості власного ігрового майданчика, проте наміри все ж благородні.
Разом з тим же є один нюанс – схоже, що будь-який контент, коментар чи відгук, який було колись залишено в інтернеті, теоретично стає для штучного інтелекту об’єктом вивчення, адже Google не повідомляє, як саме буде використовуватися інформація з відкритих джерел. В цьому плані знову актуальним стає питання відокремлення неправдивої інформації, якою може оперувати ШІ.
Де Google використовує штучний інтелект?
Насправді ШІ вже давно інтегрований у повсякденне користування інтернет-ресурсами, причому не без активної участі Google. Для цього свого часу була проведена масштабна робота у трьох напрямках:
- Машинне навчання;
- Машинне сприйняття;
- Обробка та розуміння мовлення.
Прикладом машинного навчання може стати покращення роботи електронної пошти – спам-фільтри стають більше ефективними та краще здатні фільтрувати потік інформації.
Зовсім нещодавно у Google заявили, що планують інтегрувати штучний інтелект у рекламу. Це допоможе бізнесу покращити охоплення аудиторії та підвищити релевантність, а кінцевому споживачу отримувати ту рекламу, яка відповідає його інтересам.
Про наміри компанії зробити ставку на впровадження штучного інтелекту у свої продукти стало відомо на щорічній презентації Google I/O 2023. В найближчому майбутньому користувачі продуктів від Google зможуть відчути навіть у базових інструментах на кшталт пошукової системи або звичайних офісних програм. Звичайно, для вдосконалення та оптимізації їх роботи знадобиться певний час, проте необхідно врахувати, що навчання штучного інтелекту відбувається прямо зараз, а кожен користувач інтернету тепер бере у ньому участь.