Про це повідомляється в стратегії розвитку та розбудови прикордонної інфраструктури, яку уряд затвердив наприкінці грудня 2024 року, пише Liga.net.
У документі вказано, що українська залізнична інфраструктура не відповідає європейським стандартам інтероперабельності та вимогам транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Щоб розв’язати цю проблему, Україна планує розвивати залізничну мережу європейського стандарту.
Конкретні проєкти містять:
– модернізацію колії на станції “Ягодин” (2024-2026);
– будівництво колії Чоп – Ужгород (2024-2025);
– електрифікацію ділянки Чоп – Ужгород (2025-2026);
– будівництво та електрифікацію ділянки Павлове/Матьовце – Ужгород (2025-2026);
– проєктування ділянок Ужгород – Львів та Львів – Чернівці – Вадул-Сірет – держкордон (2025-2027);
– будівництво колії Чернівці – Вадул-Сірет – держкордон (2026-2029).
Раніше повідомлялося, що на Буковині планують збудувати п’ять нових пунктів пропуску до кінця 2030 року