«Чернівціводоканал» нагадує власникам водомірів про необхідність передачі показників приладів обліку. Наразі пріоритетом для підприємства є співпраця зі споживачем, поліпшення якості обслуговування. Сьогодні ми проводимо активну роботу із виявлення розбіжностей між фактичним споживанням води та нарахуваннями, які надходять до абонентів. Для максимально точного нарахування вартості отриманої послуги «Водоканалу» необхідно отримувати 100% щомісячних показників лічильників води.
На сьогодні з 64 тисяч абонентів-фізичних осіб КП «Чернівціводоканал» тільки 6 000 щомісячно і вчасно передають показники водомірів. Цим споживачам нараховується точна та фактична плата за використані послуги водопостачання та водовідведення.
Решті споживачів, показники яких з тих чи інших причин не надходять на «Водоканал», нарахування для оплати проводяться по середньому показнику за попередній період фактичного споживання води. При такому нарахуванні можуть бути похибки, що викликає зрозуміле незадоволення у споживачів.
Щоб уникнути розбіжності між фактичним споживанням та цифрами у платіжках, «Водоканал» забезпечує містян усіма шляхами для оперативного передавання показників водомірів.