Буковина онлайн: замовлення продуктів в інтернет-магазині «АТБ»

Зараз наша країна наближається до другої хвилі пандемії коронавірусу. Загальна кількість нових випадків інфікування за добу перевищила сім тисяч осіб і продовжує зростати. Пік захворюваності ще не пройдено. Лікарі закликають громадян берегти здоров’я: уникати великого скупчення людей, носити захисні маски, ретельно мити руки тощо. Аби максимально убезпечити себе та свої родини, а також значно знизити ризик зараження, багато хто з мешканців Буковини опанував нові онлайн-сервіси та інноваційні рішення.

Наразі чималої популярності серед покупців набув перший в Україні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Його відкрили навесні поточного року. Він став справжнім порятунком для громадян, зокрема й мешканців наших Чернівців, в умовах суворого національного карантину. Новий для української галузі ритейлу сервіс дозволив мільйонам українців підтримувати гідний рівень життя,  купувати улюблені продукти і при цьому ще й економити кошти. В асортименті онлайн-магазину «АТБ» нині представлено понад сім тисяч найменувань гарантовано свіжих продуктів і якісних товарів першої необхідності. Найбільшим попитом сьогодні користуються категорії «Бакалія», «Алкоголь» і «Молочна продукція».

В онлайн-магазині «АТБ» процес приймання замовлення, його обробки та доставки вибраних товарів на зазначену клієнтом адресу у Чернівцях потребує менше двох годин.

Зазвичай це відбувається  навіть оперативніше. Цікаво, що за статистикою близько 65% онлайн-покупок зараз здійснюють за допомогою смартфонів і мобільних додатків. Показник продовжує зростати, адже купувати так дуже просто –  це не займає багато часу і не вимагає зусиль.

Варто  зазначити, що ціни в інтернет-магазині тотожні там, які ми з вами звикли бачити в звичайному супермаркеті «АТБ» – як правило, вони на 10–15% нижчі за середньоринкові. Якщо ж клієнт  у магазині найбільшої української торговельної мережі хоче придбати акційну продукцію  чи товари власних торгових марок «АТБ», то зекономити може 40 відсотків і навіть більше. Нагадаємо, що корпорація володіє чотирма власними торговими марками, що належать до різних цінових категорій. Преміальний сегмент представлений ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс – «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія». Найбільш економну продукцію пропонує ТМ «Розумний вибір». Це здорові продукти, якість яких не поступається якості товарів розкручених брендів,  хоча коштують значно дешевше.

Про швидке зростання популярності інтернет-магазину «АТБ» серед громадян свідчить те, що середній чек (підсумкова виручка, поділена на кількість чеків) нині становить 500–700 гривень. Це є досить солідним показником для будь-якого маркету, особливо якщо враховувати, що інтернет-магазин відкрився менше року тому і є новим явищем в галузі роздрібної торгівлі країни.

«Ринок онлайн-торгівлі в Україні стрімко зростає. Пандемія тільки прискорила цей процес. Зараз ми є свідками трансформації роздрібного ринку в Україні, оскільки ситуація змусила покупця подолати страхи та недовіру до купівлі товарів онлайн  і платежів в Інтернеті. Змусила зрозуміти, що це безпечно. Раніше у покупця просто не було можливості повною мірою відчути усі переваги купівлі товарів онлайн. Тому сьогодні наше першочергове завдання – остаточно зламати стереотипи, прищепити людям добру звичку робити те, що зручно та безпечно!» – повідомив в одному з інтерв’ю генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

Пандемія коронавірусу змінила багато чого: від нашого ставлення до безпеки та здоров’я до принципів ведення торговельного бізнесу. Якщо кілька років тому цей вид торгівлі розглядали як доповнення до основного напряму діяльності, то тепер він довів свою ефективність і швидко набирає обертів. Навіть ті буковинці, які ставилися до купівлі продукції онлайн досить обережно, зараз переконалися на власному досвіді, наскільки це просто та безпечно.

Замовити продукти в інтернет-магазині «АТБ»

peredplata