У Чернівцях провели аудит Департаменту ЖКГ: виявили втрат на суму понад 25,9 млн гривень

Ревізією Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради виявлено втрат фінансових ресурсів на суму понад 25,9 млн. гривень.

Про це інформує пресслужба Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області.

 

Фахівці Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області провели планову ревізію фінансово-господарської діяльності Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради за період з 01.06.2019 по 31.07.2021, під час якої встановлено втрат фінансових ресурсів на суму понад 25,9 млн грн та інших фінансових порушень на 0,9 млн грн.   

 

Зокрема, за результатами лабораторних випробувань зразків асфальтобетонного дорожнього покриття, яку провели залучені до ревізії фахівці ТОВ «Науково-технічний центр «Укрдор’якість», встановлено його невідповідність за фізико-механічними показниками вимогам державних стандартів за відсотком водонасичення, коефіцієнтом ущільнення або проєктній товщині шарів дорожнього полотна. Загальна вартість неякісно виконаних робіт сягнула 16,3 млн грн, за які проведено витрат на оплату послуг з технічного нагляду на суму 276,8 тис. грн. Також проведеними у підрядників зустрічними звірками та контрольними обмірами обсягів виконаних ремонтно-будівельних робіт встановлено завищення обсягів та вартості ремонтно-будівельних робіт загалом на суму понад 1,9 млн грн. Під час ревізії підрядниками відшкодовано 1,1 млн грн.

 

Окрім цього, ревізією встановлено факти завищення суб’єктами господарювання обсягів фактично наданих послуг із навантаження, вивозу та утилізації сміття на суму 3,1 млн грн, вартості послуг з прибирання та підмітання території вулиць міста у м. Чернівцях на суму 161,7 тис. грн та з утримання вулично-шляхової мережі в зимовий період на 659,9 тис. грн.

 

Ревізією встановлено факти оплати Департаментом за фактично не надані послуги з  оренди автогідропідіймачів при проведенні ремонту міського освітлення на суму 655 тис. грн.  

 

Перевіркою дотримання законодавства про закупівлі встановлено зайві витрати бюджетних коштів на 233 тис. грн на оплату ремонтних робіт внаслідок безпідставного збільшення їх вартості порівняно з ціновою пропозицією переможця торгів.

 

Через невикористання замовником права, встановленого статтею 231 Господарського кодексу України та умовами договорів щодо стягнення штрафних санкцій за неякісно виконані роботи, надані послуги, Департаментом недоотримано доходів на суму 2,5 млн грн.

 

Також ревізією встановлено оплату завищеної постачальником на суму ПДВ вартості дезінфікуючих засобів 4,2 тис. грн, заниження вартості необоротних активів на 869,1 тис. грн та лишки матеріальних цінностей на 10 тис. грн, з яких під час ревізії усунуто  інших порушень на суму 879,1 тис. грн. Матеріали ревізії передано до правоохоронних органів. 

 

 

 

peredplata