У чернівецькому кафе пообідати не просто

Народна трибуна
Крик душі

«Зайшли якось з друзями до кафе навпроти Червоноармійського базару (вул. Шевченка), аби перекусити, але нас заледве не вигнали, коли ми попросили подати салат та другу страву з шматочком м’яса, бо ж все це було в переліку страв для відвідувачів на видному місці, – крик душі студентів ЧНУ ім. Ю. Федьковича Альони Скляренко та Степана Сафонова. – Мовляв, салата немає, другої страви також. При цьому стали майже нав’язувати чізбургери та ще щось таке, чого нам не хотілося. Було прикро – часу обмаль (квапилися на семінар, тож шукати попоїсти десь в іншому місці не було можливості), а враження від відвідання зовні нібито ошатного та сучасного закладу склалися дуже неприємні. До всього, дівчина біля стійки почала нервово пояснювати, що немає кухаря, а вона не встигає готувати для всіх. Але що до цього голодним відвідувачам, котрі за власні ж кошти бажають скористатися послугами закладу харчування, розміщеного в доволі людному місці? Добре, хоч адміністратор, котрий вийшов на нашу вимогу, попросив вибачення (бо ж не було жодного повідомлення про відсутність певних страв з тієї чи іншої причини). Тому вже не хотілося навіть просити у працівників журнал для споживачів та записувати свої зауваження. Чому такі заклади належно не перевіряються? Хіба мають право їх власники чи відповідальні особи афішувати, заманюючи відвідувачів, страви, котрих насправді немає, та нав’язувати інші на свій розсуд? Чому у місцевих кафе не завжди просто пообідати?»

Писк влади
Як пояснюють в Держінспекції з питань захисту прав споживачів у Чернівецькій області, у закладі, про який йдеться, однозначно порушено права споживачів. Адже у чинних Правилах роботи підприємств громадського харчування є пункт, у якому зазначено, що впродовж всього робочого дня заклад має дотримуватися асортименту страв, підписаного керівником та відповідно затвердженого. Меню – документ, відповідно до якого споживач має право вибирати собі ту страву, яку забажає. У випадку, про який йдеться, ображеним відвідувачам варто було обов’язково зробити запис у книзі скарг (має бути в «куточку споживача») про своє бачення зазначеної ситуації та звернутися до Держінспекції з питань захисту прав споживачів на вул. Ватутіна, 6 у Чернівцях, спеці-алісти якої проводять перевірку за зверненнями громадян та вчать працювати тих, хто порушує їхні права.


Підготувала Наталія БРЯНСЬКА

peredplata