У Чернівцях готуються облаштувати єдиний сучасний call-центр

У Чернівцях готуються облаштувати єдиний сучасний call-центр130 тисяч гривень з міського бюджету сесія міської ради виділила для початку роботи зі створення у Чернівцях єдиного call-центру. Зазначені кошти буде спрямовано на придбання для call-центру програмного забезпечення та обладнання.

Call-центр – це єдиний диспетчерський центр, який забезпечує оперативне реагування на звернення членів територіальної громади, сприяє співпраці підприємств, установ міста незалежно від їх форм власності у попередженні і ліквідації аварійних та надзвичайних ситуацій, здійснює контроль за своєчасним виконанням порушених у зверненнях питань з метою надання населенню якісних послуг у всіх сферах життєдіяльності міста. Така муніципальна служба забезпечує цілодобовий прийом звернень громадян в телефонному та електронному режимах, проводить їх реєстрацію в електронній базі даних, передає їх для виконання в відповідні організації та здійснює контроль за їх належним виконанням. Вона також взаємодіє та співпрацює з усіма аварійними службами міста з метою попередження та ліквідації аварійних та надзвичайних ситуацій. У такому центрі мешканці також отримують роз’яснювальну інформацію та екстрену ефективну психологічну допомогу. Працівники Центру здійснюють щоденний моніторинг виконання звернень мешканців , дотримання встановлених термінів усунення аварійних ситуацій та виконання інших робіт за зверненнями, інформує мешканців про результати реагування на їхні звернення. З роботою такою муніципальної служби оперативного реагування «Цілодобова варта» директор департаменту ЖКГ Сергій Погоренний та член профільної депутатської комісії Андрій Шалєєв ознайомилися у Вінницькій міській раді. За словами начальника цього відділу оперативного реагування Антоніни Іващук, робота «Цілодобової варти» дозволила у Вінниці значно покращити якість послуг мешканцям, скоротити терміни ліквідації аварійних ситуацій, посилити контроль за роботою ЖРЕПів та інших комунальних підприємств з розгляду звернень громадян, спростила доступ мешканців до необхідних послуг. У Чернівцях такий центр оперативного реагування на звернення громадян створюється на базі комунальної міської аварійно-диспетчерської служби «15-80». Для його роботи вже виділено приміщення з необхідними засобами зв’язку, багатоканальну телефонну лінію, працює робоча група, яка розробляє структуру центру, напрацьовує механізм його співпраці з диспетчерськими службами таких приватних підприємств, як «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», а також службами НС, швидкої медичної допомоги тощо.

Джерело: веб-сайт Чернівецької міської ради

peredplata