УДОСКОНАЛЕНО ПОРЯДОК ДЕРЖРЕЄСТРАЦІЇ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

Кабмін постановою від 18.03.2015 N 137 вніс зміни до Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, якими, зокрема, визначено, що повноваження державного реєстратора з прийому та видачі документів можуть виконувати посадові особи органів місцевого самоврядування, адміністратори центрів надання адміністративних послуг та нотаріуси.
Крім цього, передбачено, що у разі коли заявник виявив бажання отримати витяг за результатами державної реєстрації прав в електронному вигляді та зазначив про це в заяві, державний реєстратор у день прийняття рішення про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень надсилає свідоцтво про право власності на нерухоме майно на адресу електронної пошти заявника, зазначену ним у заяві.
Державний реєстратор у день прийняття рішення про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у разі коли заявник виявив бажання отримати витяг в електронному вигляді та зазначив про це в заяві) надсилає витяг з Державного реєстру прав на адресу електронної пошти заявника.
У такому разі свідоцтво та витяг оформлюються в електронній формі відповідно до законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу, а також електронного цифрового підпису.
Крім цього, внесено зміни до Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та постанови Кабміну від 24.12.2014 N 722 «Деякі питання надання інформації про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження».
Постанова набирає чинності з дня набрання чинності Законом \”Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)\”.
Провідний спеціаліст Чернівецького міського управління юстиції Людмила ПИЛИПІВ