Упродовж 11 місяців цього року на антикорупційний сервіс ДФС України „Пульс” від платників податків Буковини надійшло 34 звернення.
Актуальними для запитувачів були питання щодо організації роботи територіальних органів, особливостей подання податкової звітності та реєстрації податкових накладних, бюджетного відшкодування ПДВ, системи електронного адміністрування ПДВ та інше.
Усі звернення, які надійшли на адресу органів ГУ ДФС в області, оперативно розглянуті та вирішені.
Головна мета Сервісу – отримання високого рівня довіри громадян (в т.ч. усунення будь-яких складнощів у спілкуванні із посадовими особами), престиж служби і ріст культури населення. Пріоритетами в роботі Сервісу є всебічний та ґрунтовний розгляд кожного звернення, для надання максимально повної та остаточної відповіді.
Нагадуємо, сервіс «Пульс» – це «гаряча лінія» за номером 044-284-00-07, на яку громадяни та суб’єкти господарювання мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, але й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку.