Що купують та продають буковинці

Продаж непродовольчих товарів у січні–червні 2017 році

За інформацією Головного управління статистики Чернівецької області у структурі роздрібного товарообороту торгової мережі підприємств краю переважає частка продажу непродовольчих товарів.

Так, у січні–червні п.р. частка продажу непродовольчих товарів у структурі роздрібного товарообороту торгової мережі підприємств області становила 75,0% (у січні–червні 2016р. – 73,0%) або 2405,7 млн.грн, що у порівнянних цінах на 4,3% більше, ніж у січні–червні 2016р.

На збільшення товарообороту вплинуло зростання продажу більшості товарів. Зокрема, спостерігався значний ріст товарообороту від продажу побутового рідкого котельного палива, газу у балонах, вугілля і дров для опалення (у 4,2 раза), аудіо- та відеообладнання, устатковання телекомунікаційного (на 48,7%), автомобілів (на 44,6%), шкіряних виробів та дорожних приналежностей (на 43,0%), оптики окулярної (на 42,9%), матеріалів та обладнання для роботи в домашніх умовах (на 34,9%), комп’ютерів, периферійного устатковання, програмного забезпечення (на 32,3%).

Разом з тим, зменшився продаж окремих товарів. Так, спостерігався значний спад товарообороту від продажу взуття (на 21,8%), годинників та виробів ювелірних (на 14,9%), квітів, рослин та насіння (на 14,2%), бензину моторного (на 14,0%), виробів з кераміки, скла, деревини, корки, плетених, ножових, неелектричних побутових виробів (на 12,4%).

Продаж продовольчих товарів у січні–червні 2017 році

У січні–червні п.р. частка продажу продовольчих товарів у структурі роздрібного товарообороту торгової мережі підприємств Чернівецької області становила 25,0% (у січні–червні 2016р. – 27,0%). Обсяг їх продажу становив 803,9 млн.грн, що у порівнянних цінах на 3,2% менше, ніж у січні–червні 2016р.

На зниження обсягу товарообороту вплинув значний спад продажу (в порівнянних цінах) більшості товарів. Зокрема, спостерігалося значне зменшення товарообороту від продажу жирів тваринних харчових, маргарину (на 35,7%), масла вершкового (на 29,8%), яєць і яйцепродуктів (на 27,4%), олії рослинної (на 26,6%), консервів, готових продуктів рибних (на 21,0%), напоїв безалкогольних (на 19,7%).

Разом з тим, зафіксовано збільшення продажу деяких товарів. Зокрема, зафіксовано зростання товарообороту від продажу овочів та фруктів перероблених (на 29,7%), свіжих овочів (на 17,8%), продуктів гомогенізованих харчових та дієтичних, дитячого харчування (на 11,9%), виробів тютюнових (на 8,4%), солі (на 5,3%) та консервів фруктово-ягідних (на 4,8%).

Новини Партнерів