Чернівецька ОДПІ звертає увагу платників податку на додану вартість, що при поновленні реєстрації ПН/РК після зупинення, необхідно користуватись вимогами пп. «в» пп.201.16.1, пп.201.16.2 Податкового кодексу України та наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567.
Першим кроком при одержанні квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК необхідно заповнити та надіслати в електронному вигляді Таблицю даних платника податків ( п.4 Критеріїв оцінки ризиків).
Пояснення надається у вигляді повідомлення за формою J (F) 1312602, з назви якого випливає, що платник підтверджує реальність здійснення операції щодо зупинених ПН/РК. Його варто сформувати стосовно кожної окремої ПН/РК, за якою отримано квитанцію про зупинення.
Копії документів подаються у вигляді окремих додатків за формою J(F) 1360102. Звертаємо увагу, що розмір кожного файлу додатку у форматі pdf не повинен перевищувати 2 МБ.
Під час формування пакета документів — додатків до Повідомлення першочергову увагу слід приділити тим документам, які посвідчують факт операції (постачання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції), складським документам, інвентаризаційним описам, актам приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, документам підтвердження відповідності продукції тощо.
Надходження першої квитанції підтвердить: Таблицю даних отримано. Протягом п’яти робочих днів комісія ДФС України опрацьовує її зміст. Результат розгляду надсилається у другій квитанції, в якій зазначається врахована надана платником інформація чи ні.