Державна реєстрація права власності на земельну ділянку

Чи може бути проведена державна реєстрація права власності на земельну ділянку у разі втрати державного акта про право власності на землю.

Державна реєстрація права власності на земельну ділянку може бути проведена у разі втрати (пошкодження, зіпсування) державного акта про право власності чи постійного користування земельною ділянкою за умови, що реєстрація цих прав була проведена до 01 січня 2013 року відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення.

Для проведення державної реєстрації державному реєстратору необхідно надати:
– Паспорт;
– Копію примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого державного акта, свідоцтва про право власності на нерухоме майно;
– Оголошення про втрату документа у друкованих засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження або місцевої чи регіональної сфери розповсюдження за місцезнаходженням нерухомого майна, в якому повинні бути зазначені назва документа, його номер і дата видачі, на чиє ім’я виданий, яким органом (крім випадків пошкодження чи зіпсування документа);
– Витяг з Державного земельного кадастру у разі відсутності кадастрового номера земельної ділянки в копіях документів.

Якщо копія Державного акта не збереглась необхідно звернутись до відділу Держгеокадастру (відділу земельних ресурсів) за місцем знаходження земельної ділянки для одержання його копії.

Якщо державний акт було зареєстровано відповідним органом, заявник звільняється від сплати адміністративного збору (пункт 1 частини восьмої статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»).

Юлія МАРТИНЕНКО
головний спеціаліст відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації
та підвищення кваліфікації державних реєстраторів
Управління державної реєстрації ГТУЮ у Чернівецькій області

peredplata