Про це написав заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань, передає ЦТС.
«Перше – треба обов’язково залучати нових перевізників, адже тільки одна авіакомпанія МАУ і 1 регулярний рейс у день Чернівці-Київ – це мало для розвитку аеропорту. В цьому і полягає першочергове завдання – капітальна реконструкція злітно-посадкової смуги (орієнтовна вартість – 500 млн грн) для забезпечення зльоту-посадки великих Боїнгів і Аербасів. Другим пріоритетом ми виділили будівництво нового терміналу на умовах державно-приватного партнерства. Єдиний реальний вихід – віддати в концесію аеропорт приватному інвестору для його розвитку та ефективного управління», – написав Довгань за підсумками переговорів у Чернівцях з представниками Міністерства транспорту Румунії.
Раніше ЦТС писав, що в пасажирському терміналі аеропорту Чернівці провели ряд робіт для поліпшення обслуговування пасажирів у зоні вильоту. Аеропорт обзавівся сучасними стійками реєстрації пасажирів. З’явилася стрічка здавання багажу, обладнана системою зважування. Для залу очікування закуплено 160 крісел з антивандальною тканиною.
Нагадаємо, що за підсумками 2017 року аеропорт обслужив 48 211 пасажирів. Це у 3,8 рази більше, ніж в 2013 році, коли підприємство досягло історичного максимуму за пасажиропотоком за роки незалежності України. Найбільша кількість пасажирів у 2017 році скористалося внутрішніми рейсами – 40,2 тис.
Пасажиропотік на міжнародних напрямках становив всього 7,9 тис. пасажирів. Приріст пасажиропотоку на 280,4% дозволив чернівецькому аеропорту стати лідером за цим показником в 2017 році серед усіх повітряних гаваней України.