За ініціативи Міністерство освіти і науки України, 1-2 березня 2023 року на базі Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича відбулася стратегічна сесія керівників закладів вищої освіти. Участь у заході взяв Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет, народні депутати, представники освітянської спільноти регіонів України та міжнародних організацій.
«Навіть в умовах війни та жорстокого протистояння російському агресору освітній фронт продовжує ефективно працювати. Перш за все це стало можливим завдячуючи чіткому керівництву Міністерства освіти і науки України та особисто Міністру Сергію Шкарлету. Ми бачимо злагоджену роботу та швидке реагування на виклики, які постійно постають перед освітою та наукою.
Хочу відзначити, що освітяни – неймовірні. Адже в дуже короткі терміни мобільно відреагували та швидко адаптувалися до нових реалій та зорганізуватися до роботи 24/7: продовживши навчати дітей у дистанційному форматі, приймати внутрішньо переміщених осіб у закладах освіти, плести сітки, збирати кошти та допомагати Збройним силам України на передовій. Зуміли вистояти в умовах відключень електроенергії, готували їжу та прогрівали заклади освіти вночі, поки було світло.
Сьогодні концентрація інтелектуальної еліти на Буковині є надзвичайно потужною. Бажаю всім плідної роботи, яка принесе нові рішення, пропозиції та ідеї, що допоможуть освітній галузі піднятись не на один щабель вище», – сказав під час відкриття стратегічної сесії начальник Чернівецької ОВА Руслан Запаранюк.
Під час заходу обговорили розвиток вищої освіта та окреслять пріоритетні завдання педагогічної освіти. Зокрема, розглянули питання щодо очікуваного закладами вищої освіти випускника школи, який зможе опанувати наукоємні та інноваційні освітні програми вищої освіти, а також вимоги до сучасного вчителя, який сформує такого випускника; моделі сучасної школи та педагогічного університету, що забезпечують відповідну підготовку.
Також обговорили реальний стан педагогічної освіти, причини та можливі шляхи подолання перешкод на шляху досягнення бажаного рівня розвитку.