Мер Чернівців застеріг компанії, які забезпечують життєдіяльність міста від саботажу їхніх прямих обов’язків

Кількість населення в Чернівцях зросла і буде зростати. Це створює значні навантаження на й так старі та зношені мережі та комунікації. Закономірно, кількість “аварій” збільшиться. Втім частину з них можна попередити.

За всі зовнішні мережі, тобто ті, які йдуть ДО БУДИНКУ, відповідають визначені організації. Вони самостійно обслуговують мережі та стежать за їх справністю.

За внутрішньобудинкові мережі відповідають виключно об’єднання співвласників чи управлінські компанії. Контакти управителів – на картинці.

Важливо. Буває, що управитель ухиляється від своєї відповідальності та, до прикладу, ігнорує забиту каналізацію чи коротке замикання у щитовій. Розповідаємо, як вийти з ситуації

Довгий процес. Зберіть збори співмешканців, аби змінити управителя або ж створити ОСББ. У департаменті інфраструктури та благоустрою вам пояснять як це зробити. Звертайтесь за номером: 0372- 52-40-49.

Короткий процес. Зверніться до аварійної служби при КП “Містосервіс”, вона працює 24/7. Ось номери: 15-80, 050-222-15-80. Послуга платна, АЛЕ оплату ви можете перекласти на свого управителя – потрібно, щоб він уклав офіційну угоду з Містосервісом. Думаємо, це справедливо, адже управитель самостійно не в змозі допомогти та використовує чужу працю.

Наостанок, звертаємось до деяких управлінських компаній. Надходять численні скарги на якість і вчасність надання вами послуг. Знайте, ми виноситимемо на публічний осуд ваше невміння та небажання виконувати свою роботу, за яку вам щомісячно платять чернівчани.

До речі, така ваша поведінка може свідчити про приховане “мародерство” та саботаж, з метою дестабілізувати ситуацію в місті. Здогадуєтеся, що це означає в умовах воєнного часу?!

peredplata